naproxen zou ik die nu kunnen nemen?

Discussie in 'De lounge' gestart door marilouise, 12 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ja hoor 1 jaar en 1 dag na mijn operatie is het weer zover ik heb weer bijholteontsteking, helaas geen dokter nodig herken het uit duizenden. Jarenlang ging ik van ontsteking in ontsteking op 7 jarige leeftijd al geopereerd, boel schoongemaakt neusgat was te nauw en holte niet breed genoeg boel is operatief flink open gemaakt, jaren goed gegaan tot 18 jarige leeftijd gingen we weer ontsteking op ontsteking uiteindelijk vorig jaar 25 jaar oud het wisselde nu af tussen voorhoofd, bijholte en keelontsteking met luchtweginfecties. joepie toch maar weer opereren de antibiotica was niet aan te slepen en ik reageerde er steeds slechter op. de boel is weer verwijd schoongemaakt en opengewroet. 2 weken van die zooi erin gehad en tijdlang pijnvrij en nu 1 jaar en 1 dag later het is bal ware het niet het is aan de andere kant als normaal.
    Ondertussen knalt mijn kop uit elkaar en ik kom er net achter dat ik nog 1 hele paracetamol heb van 500 maar ik heb hier nog een flinke hoeveelheid naproxen liggen volgens mij 600 zou ik deze nu ook kunnen nemen. Op 1 paracetamol wordt ik gek denk ik.

Wie de gouden tip heeft graag. neussprayen doe ik dagelijks 2 x daags met zoutoplossing snuiven en 1 x daags sprayen met medicijn om de slijmvliezen rustig te houden (heeft lekker effect) dit moest ik minimaal 2 jaar gebruiken na de operatie!

2. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja als je niet zwanger bent kan dat, welke neusspray gebruik je?

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

Uiteraard ben ik niet zwanger.
    De neusspray die ik gebruik is Avamys voorgeschreven door de kno arts. ik merk nog steeds dagelijks verlichting als ik spuit.

Deel Deze Pagina