Ik heb nu toch maar gevraagd aan die mensen en wacht nu op antwoord van ze. Ik hoop dat ze het weten al vertrouw ik ze niet helemaal maar goed.
nou heb antwoord gehad en kunnen nu zowieso niks voor me doen want haar man ligt in het ziekenhuis ..
das balen zeg ik weet verder ook niets meer ik hoop dat je het op gelost krijgt. succes ermee Heb je schijfopruiming ook geprobeerd?
Nee nog niet gedaan maar ik laat het maar even zo voordat ik men pc nog verder naar de maan help hahaha.
Klinkt hardware defect, zoals een kapot moederbord. Misschien is die mr uitgeschoten met z'n schroevendraaier. Heb ik ook wel eens gehad, dat uitschieten dan . Maar als ie de voeding niet heeft vervangen, zou dat ook nog wel eens het probleem kunnen zijn. Of idd de koeling misschien staat de fan van je processor stil dan gaat ie ook spontaan uit.
Kom ik weer aan met mijn tip . Je kunt eens naar www.pchelper.nl gaan en daar je probleem voorleggen. Er zitten daar een heleboel mensen met een heleboel verstand en kunnen je zeer waarschijnlijk wel de goede richting op helpen. Het is gratis, maar je mag altijd wanneer je goed geholpen bent een donatie doen. Het is het proberen zeker waard. Succes!