hallo, ik vraag mij af, laten jullie het schoonmaken met schoonmaakmiddelen over aan iemand anders nu je zwanger bent? ik maak zelf af en toe wel met schoonmaakmiddelen schoon, ik bedoel ik kan toch nu niet alles door iemand anders laten doen? en met alleen water kun je ook niet echt schoonmaken. de wc met bleek laat ik wel door mijn man doen, maar verder.... hoe doen jullie dat? groetjes
Ik maak gewoon schoon met schoonmaakmiddelen. Eigenlijk niet bij stil gestaan of dat mag of niet, Dus ik weet het ook niet eigenlijk,
Ik gebruik ook gewoon alles hoor want als we overal op moeten gaan letten dan mogen we niets meer ... Ik neem altijd een voorbeeld aan de vrouwen in de rimboe die gebruiken alles waarvan ze hier zeggen niet doen en die bevallen ook van kern gezonde baby's dus ik gebruik ook alles qua schoonmaakmiddelen ( wua eten enzo ben ik echt sequur hahaha maar ja Thats me )... Ik heb net als Bosi333 er nooit bij stil gestaan wat je wel en niet mag gebruiken ...
Gewoon handschoenen aan dat het niet zo je huid intrekt maar volgens mij kan het ook geen kwaad. Nee, je moet niet lange tijd in een badkamer gaan zitten die je net met pure bleek hebt behandeld... Ik denk dat het anders is als je dagelijks bezig zou zijn met sterke schoonmaakmiddelen. M.
Het moet ook niet gekker worden. Zo langzamerhand mag je helemaal niets meer. Ik hou me maar aan 3 dingen: geen rauw eten, geen alcohol en geen kattebak. De rest kan mij gestolen worden. Overdrijven is ook een vak hoor.
Ik doe i.p. alles zelf alleen laatst moest er iets met antischimmelmiddel worden schoongemaakt, dat heb ik toch maar even uitbesteed.
jajaja.. ik laat het doen door een ander haha, maar niet vanwege de schoonmaakmiddelen, maar omdat ik het zelf niet zo goed meer kan EN er echt een pesthekel aan heb!
Schoonmaken? wat n VIES woord . Ik stond gisteravond om 11 uur de badkamer nog te doen.. hoe bedoel je nesteldrang?
Hier heb ik ook nog nooit over nagedacht. Zolang je maar niet verschillende schoonmaakmiddelen door elkaar heen gooit. Groetjes Senna
Ik gebruik alleen zelf geen pure chloor meer (wel gewoon glorix voor in 't toilet). Ik word er nu beroerd van dus doet mannetje de badkamer enzo!
Ik heb alleen de douche met schimmelspul door m'n man laten doen. De rest doe ik allemaal zelf hoor. Geloof niet dat het echt kwaad kan. Opdrinken doe ik 't niet!