Kom net thuis en er is post. Onder andere over onze creditcard, is deze brief open gemaakt! Aan de zijkant dus het viel me niet direct op, maar er is gewoon duidelijk te zien dat het met een scherp iets helemaal is open gesneden. Man moet er zo maar even heen bellen, want zijn referentie nummer staat erop, adres gegevens en geboorte datum. Kunnen we hier een klacht over indienen bij post.nl?
Dat zou ik wel doen ja. Sowieso je cc laten blokkeren voor de zekerheid voordat iemand spullen gaat bestellen op jullie rekening.
Bekijk bijlage 376296 Lijkt mij niet per ongeluk. Even kijken wat hun adviseren, creditcard hebben we eigenlijk nodig omdat we donderdag op vakantie gaan en we hem dan wel gereed willen hebben voor momenten dat we alleen met CC kunnen betalen.
Laat je door de cc adviseren. Is het niet mogelijk dat je n nieuwe pas kan krijgen voor as donderdag? Het lijkt me zeker niet per ongeluk. Ik zou zeker een klacht indienen bij post.nl
Bij mij gebeurd dit ook heel vaak. Ik stuur klacht na klacht maar ik hoor nooot wat en mn post blikft geopend aan komen.
Als ik geopende post kreeg dat perongeluk door een machine is gebeurd dan kreeg ik er altijd een brief bij met de melding wat er gebeurd is. In jou geval lijkt mij dit door een postbode zelf gedaan. Je wilt niet weten hoeveel postbodes pakketjes achterhouden en de spullen dan doorvekopen zoals een gsm! Op de pakketjes staat vaak waar het vandaan komt. Ik zou zeker de cc maatschappij bellen.
Ik heb bij die machines gewerkt en een ongelukje in de machine ziet er niet zo uit. Dit is met opzet gedaan.
wat erg zeg. zou het echt naar vinden wanneer iemand dit met mijn post zou doen. Ik zou de bezorger om verantwoording vragen!
Dit is idd duidelijk met opzet gedaan, ik had het ook regelmatig als er pasjes e.d. werden opgestuurd. Even cc maatschappij gelijk bellen, mocht het nodig zijn kunnen ze vast voor jullie vertrek nog een nieuwe regelen. Veel plezier trouwens!
Inderdaad even met je cc firma contacten. Ik kreeg weleens een beschadigd post stuk van post nl maar dat zat netjes in een plastic zakje met een briefje van post nl dat de envelop beschadigd is geraakt tijdens het sorteer proces. Jou foto is echt met opzet open gemaakt. Is het niet verkeerd bezorgd geweest en dat degene het na open maken weer op de post heeft gedaan?
Ja dat bedoel ik ook. Als er wat geopend was dan zie je dat ook een kreeg altijd wel een brief erbij. Ook 1x gehad dat er iets was gebeurd met de post door de postbode en hijzelf had er netjes een handgeschreven brief bij gedaan. Post was toen wel niet helemaal open maar wel wat geopend.
Kan het niet veerkeerd bezorgt zijn ( buren bijv) en dat ze na openen zagen Dat het niet van hun was en juist bezorgt hebben? Ik lees de post bijv nooit van te voren. Wat binnen komt maak ik open
Het heeft geen zin om een klacht bij post.nl in te dienen. Ze zeggen dat het altijd de schuld is van de afzender. Ik zou eerder de bezorger eens flink onder handen nemen.
Als hij wel verkeerd was bezorgt en iemand heeft hem perongeluk opengemaakt was het wel zo netjes geweest om er wat op te zetten. Doe ik hier altijd wel zet het dan netjes op. Nou wordt er hard geroepen het dan wel de bezorger kan zijn geweest maar de post word hier in ieder geval ook nog van te voren door iemand anders gesorteerd en op bundels gedaan voor de bezorger ook daar kan wat zijn gebeurd.
Ik heb een tijdje bij de post gewerkt en bij mij gebeurde dit altijd als het regende. Dan regende de post nat en door het nat zijn werd het zwak juist aan de zijkanten waar het gevouwen is. Dus scheurde de vouw uit. En laat het nou net vandaag heel veel hebben geregend. Ik denk dus dat het daardoor komt. Maar even bellen kan natuurlijk nooit kwaad.
Dit was ook mijn gedachte. Maar je weet maar nooit natuurlijk. Lijkt me geen fijn idee, en al helemaal niet omdat het om creditcard-post gaat. Inderdaad maar gauw bellen.
Dit denk ik ook. Als iemand in het sorteercentrum het gedaan heeft dan had de sorteerder het opgemerkt. Als de sorteerder het gedaan zou hebben, dan zou de bezorger het wel opgemerkt hebben. En als de bezorger het gedaan zou hebben dan zou dat stom zijn. Alles zou dan naar hem wijzen. Als het in het sorteercentrum gebeurd zou zijn dan zou de inhoud er nu waarschijnlijk niet meer inzitten. Die zou er uitgevallen zijn.