Maar het lag tussen 2 andere enveloppen in. Lijkt me niet dat 3 brieven verkeerd bij de buren word bezorgd.
Waarom niet? Hier ook regelmatig meerdere brieven verkeerd bezorgd. Vind het er juist voor pleiten: iemand krijgt verkeerde post, opent de eerste, ziet dat het niet voor hem is, en doet alles bij jou in de bus...
Er wordt heel veel spul "gejat" door mensen binnen het postcircuit. Wij bestellen heel veel online, maar laten het altijd aangetekend bezorgen, want wat niet aangetekend aan komt, komt nooit aan. Waar het fout gaat weten we niet. Dit overigens alleen met pakketjes die door de brievenbus kunnen... En ja... je moet hier zeker een klacht voor indienen. Doet er niet toe al is het een buurman geweest. Dat kan jij namelijk niet weten en je gaat er van uit dat de postbode je post bij jou bezorgd en niet bij de buurman. Wat de cc betreft, direct blokkeren en een spoedaanvraag doen. Met een beetje geluk heb je dan op tijd een nieuwe binnen. Succes en fijne vakantie alvast!!
Hier nog nooit gebeurd, en ik weet wel zeker dat de buren het dan netjes gezegd hadden. Kans lijkt mij klein dat een postbode die hier altijd de post rond brengt nu ineens 3 van onze brieven verkeerd bezorgd. Hebben de cc maatschappij gebeld, volgens hun staat er niet voldoende informatie in de brief dat anderen er wat mee kunnen. Aangezien er verder geen creditcard gegevens in stonden.
Ik vind het een beetje flauw om direct de bezorger de schuld te geven.Lekker is dat zeg!! Zou zomaar kunnen dat het op een verkeerd adres is bezorgd en iemand anders heeft hem opengemaakt en bij jullie terug in de brievenbus gedaan. Lijkt me namelijk ook niet bijster snugger wanneer je een stuk openmaakt(als zijnde TNT bezorger) en het vervolgens open door een brievenbus gooit.
Altijd ook maar dat gooien van ik dien een klacht in blablabla Lekkere maatschappij leven we met zijn allen.
Ookal is het bij een ander bezorgd, dit hoort niet helemaal.niet met zulke post stukken. En wat heeft dat met de maatschappij te maken? Wij geven niemand de schuld, maar willen dit wel laten weten aan post.nl zodat ze er aan kunnen werken dat dit soort dingen wie weet wel niet meer in de toekomst voor hoeft te komen. Of dit nu bij de buren gebeurd is of door een medewerker van post.nl een beetje gezonde feedback is helemaal niets mis mee. Een goed bedrijf zou het juist waarderen omdat ze hun processen meestal willen verbeteren.
Ik zou er sowieso even een melding van maken (hoeft niet gelijk een klacht te zijn) en even de maatschappij van je cc contacteren. Hier is ook een keer een cc zo door de brievenbus gegooid terwijl er duidelijk op stond dat ervoor getekend moest worden. Wij hebben er een klacht over ingediend. Hier gebeurd het nogal vaak dat 2 straten verwisseld worden en had er niet aan moeten denken dat die brief gewoon even lekker bij een ander op de mat was gevallen
Alle reacties zijn veelal gericht dat de TNT de grote schuldige is en er wordt alleen maar geroepen over klacht dit en klacht dat. Zoals je hierboven verwoord klinkt al een stuk vriendelijker en mag je het feedback noemen maar ik wordt een beetje kriegel van het woordje klacht.Kom het gewoon te veel en te vaak tegen en er wordt veel te snel mee gegooid.
Zeker een klacht indienen bij postnl! Wij hebben dit ook eens gehad, was dat wel echt de schuld van de bezorger. Die had namelijk brieven van de bank achter de vuilnisbak buiten gedumpt ipv even aangebeld(was aangetekend) terwijl het regende, niks geen briefje ofzo.Diegene moest toen persoonlijk excuus komen maken van postnl.
Ik heb een tijdje terug ook een aantal keer geopende post gehad. Heb een klacht ingediend bij post nl en kreeg bericht dat de betreffende bezorger is aangesproken en tot nu toe geen geopende post meer!
Is me iets te vaak overkomen bij PostNL. Postbode op aangesproken, die zegt van niets te weten. Maar bijvoorbeeld verjaarskaarten komen vaak opengesneden aan (en cadeaubonnen missen). Misschien op distributiecentrum?
Dat mag je natuurlijk vinden, maar aan de andere kant vind ik ook dat ze hun werk gewoon moeten doen. Je betaald tegenwoordig steeds meer voor een simpele postzegel, zij maar klagen dat ze niet genoeg post meer verzenden, en intussen is de bezorging gewoon een puinhoop. Je hebt als particulier niks te kiezen hierin, alleen postnl verzend brieven voor particulieren. Als je nooit wat zegt, veranderd er sowieso niets. Ook een bedrijf dat postnl gebruikt zal graag willen weten of er klachten zijn, dan kunnen ze daar ook iets mee. Ik heb toevallig net een klacht ingediend bij Selektvracht omdat de bezorger mijn pakketje in de regen bij de achterdeur had gezet. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.
@Bluesky: Vind ik ook hoor! Bedrijven zijn geen liefdadigheidsinstellingen en willen gewoon zoveel mogelijk winst maken. PostNL doet dit door hun bezorgers steeds minder te betalen en meer te laten doen, waardoor sommige bezorgers er steeds meer met de pet naar gaan gooien. De enige manier om hier als consument mee om te gaan is om elke keer dat er iets mis gaat een klacht in te dienen en desnoods een schadevergoeding te vragen! Wanneer je betaalt voor een dienst dan dient het bedrijf dat die dienst levert deze dienst naar behoren te leveren. Doen ze dat niet: klagen!!
Laten we het eens omdraaien. Laten we alles maar mooi de boel de boel laten. Onze mond houden en vooral niet klagen als er iets mis is.Dan verandert er nooit iets en raakt alles verder in het slop. Lekkere maatschappij zullen we dan leven met zijn allen! Klagen, mits gerechtvaardigd, heeft tot doel om diensten en producten optimaal te laten verbeteren.
Ik zou sowieso de kaart direct blokkeren. Als er kwaad inzit kan iemand nu werkelijk online van alles met jou cc bestellen/betalen.
De CC laten blokkeren! En tja, een klacht indienen is voor je eigen gemoedsrust erg fijn maar ik weet niet of je er überhaupt iets over terug hoort.