Mss was het iemand met ongeveer dezelfde gebruikersnaam? Die dacht dat ze de goede naam had en steeds amar probeerde in te loggen met haar wachtwoord?
mijn ip adres komt uit in Rijswijk.. dat is 200 km van mij vandaan ! dus daar klopt echt geen zak van !
Oh getver daar ben je lekker mee. En wie doet nou zo iets? wat moet je ermee zou ik dan denken. Het is maar goed dat hier moderators en beheerders op het forum zitten! Ik zou ook schrikken hoor als iemand in m'n account probeerd te komen brrr!!
Wat vervelend zeg, dat dit je is overkomen. Misschien inderdaad iemand met praktisch dezelfde gebruikersnaam? Ik hoop dat het mysterie gauw wordt opgelost! Ik heb nog niet eerder over zo'n melding gehoord. Elmo
Ik heb ook zo´n melding een keer gehad van zp.. Ik heb toen volgens mij Lotte gemaild om te vragen. Want ik was toen 3 dagen niet op zp geweest en iemand probeerde ook in te loggen... Haar advies was regelmatig je wachtwoord te veranderen! Dus zo´n melding is wel al eens geweest maar ik had het niet op zp zelf gezet
De persoon die wilde inloggen met jouw naam die schrikt zich nu wezenloos waarschijnlijk door dit topic. HELP! Mijn huis is in beeld... Eigen schuld, dikke bult. Wat lijkt me dat vreselijk als iemand dat met jouw naam probeert te doen.