Maatje meer en zwemkleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Felise, 9 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felise

Felise Lid

9 mei 2020
    6
    3
    3
    Elke keer weer die twijfel wat ik aan moet als we ergens gaan zwemmen… gewoon een bikini of toch maar een badpak of tankini. Ik heb maat 42/44 en hoewel ik weet dat ik er eigenlijk schijt aan moet hebben, zie ik toch de blikken van anderen als ik voor een bikini kies. Wat vinden jullie, kan een bikini gewoon? Hoe doen andere dames met een maatje meer dit?

2. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Doe wat je zelf fijn vindt.

Felise vindt dit leuk.
  3. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Poeh ik zou ook niet aan anderen denken idd. Welke maat je ook hebt, er verzorgd uitzien maakt eigenlijk alles goed. Dus met maatje meer zou ik kiezen voor netjes en chique, altijd goed. Er zijn hele mooie badpakken te koop (zag gisteren iemand met een badpak in groen rib, heel leuk!) en evt zo’n wit linnen overslag erbij + zo’n stro zonnehoedje + al tanninglotion want iets dikker met een kleurtje is altijd beter... perfect!

Felise vindt dit leuk.
  4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Niet aan anderen denken, maar tegelijk insinueer je wel een beetje dat een bikini niet netjes is? Of begrijp ik je nu verkeerd?

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Hier maat 44-46 en heb een tankini en bikini. Moet eerlijk zeggen dat ik bij maat 42 nog wel voor de bikini ging en nu vooral voor mijn tankini. Maar als ik niks anders had ging ik in bikini. Mensen hebben altijd wel wat te zeuren.

Felise, GossipGirlxoxo en Gewooniemand vinden dit leuk.
  6. Claprose

Claprose Actief lid

9 jun 2020
    289
    490
    63
    Vrouw
    Vrouw. Stamp dat strand op in enkel een string en tepelkwastjes als je je daartoe geroepen voelt. Jouw leven, jouw lijf.
    Je kan trouwens ook aangekeken worden omdat je er goed uitziet hè. Pas als de gluurder in kwestie zegt dat ie je te dik vindt is kijkt-ie daarom!
    Maargoed. Advies. Ik zou gewoon een bikini aanhijsen dus.

Ligero, Jottie, spruitje80 en 24 anderen vinden dit leuk.
  7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Als het gewoon een nette goed passende bikini is zou ik lekker ervoor kiezen wat jij wil. Mensen denken toch wel wat, ook al ben je slank.

Gister zaten we op het strand en toen zat er een vrouw naast ons met een maatje meer. Geen probleem natuurlijk, maar haar bikini was veel te klein. Aan de zijkant van haar broekje kwam gewoon een stuk buik vandaan. En haar broekje verdween ergens waar het niet helemaal hoorde.

spruitje80 en Felise vinden dit leuk.
  8. Peentje83

Peentje83 Lid

2 aug 2014
    47
    50
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb maatje 34 en nauwelijks borsten. Ik maakte me altijd zorgen dat een ander denkt, nou die bikini heb jij niet nodig. En toch doe ik het..omdat ik dat wil. Doe wat jij wil!

Felise, highenergy, WinterBird en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Ik heb jaren maat 48 gehad en nu eindelijk maat 42/44 en iedereen mag zien hoeveel strakker ik er nu uitzie hoor!
    Als het maar goed past en mooi verzorgd eruit ziet dan kan verder alles vind ik.

Als je aan een strand gaat liggen waar veel Duitse toeristen komen, ben je met maat 42 toch al gauw 1 van de slankere dames is mijn ervaring:D

Van de week liep ik de strandovergang over achter een dame met hele flinke billen en die had echt een veel te klein bikinibroekje aan en bij iedere stap die ze zette zag je dat broekje door haar bilnaad geperst worden... kijk dat is nou niet echt charmant, daar zou ik niet voor kiezen zelf.

Felise vindt dit leuk.
  10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Het is nog vaak zo vrouwen echt gefocust zijn om in een bepaalde maat te passen. Zonde, want passende kleding is toch echt veel flatterender dan te strakke.

spruitje80, Felise, GossipGirlxoxo en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Gewoon waar je jezelf prettig in voelt. Ik heb zelf niet echt een maatje meer, maar ga voor een badpak vanwege mijn navelbreuk, mijn navel ziet er gewoon vreemd uit en ik heb geen zin in starende blikken. Als ik een passende bikini zou hebben, zou ik die overigens gerust dragen hoor, maar mijn borsten zijn behoorlijk gegroeid in allebei mijn zwangerschappen, dus de bikini’s van voor mijn zoon heb ik niet meer, de tankini van het einde van de zwangerschap van mijn zoon, heb ik nog wel (die paste tot de zwangerschap van mijn dochter), maar daar puilen mijn borsten te erg uit, dus die kan ook wel weg ;), en nu heb ik 2 badpakken met passende cupmaat, dus dat zijn sowieso mijn enige opties. :roflmao:

Felise vindt dit leuk.
  12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Draag iets dat je;
    Fijn vind zitten
    Leuk vind
    En past. Vooral dat laatste, iemand met te kleine zwemkleding, welke maat dan ook is gewoon niet mooi.

Dus geen houtje touwtje bikini broekje bij volle billen etc.

En of dat nu bikini of badpak is maakt niets uit.

Felise en Gewooniemand vinden dit leuk.
  13. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik sluit mij aan bij mijn voorgangers: doe aan wat JIJ fijn vindt! Als je iets aanhebt waar jij je goed in voelt, heeft een ander daar helemaal niks van te vinden.

Ik heb ook een maatje meer en ook een bikini aan. Ik vind een badpak zelf niet fijn en een bikini heeft wel iets bevrijdends ofzo. :roflmao:

Felise en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  14. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    Als jij in bikini wilt, gewoon doen.
    Wil jij in badpak ook prima.

Het leven is te kort om je druk te maken wat anderen van je lichaam vinden.

Ik ben zwaar en ik draag gewoon een bikini hoor, geen triangelvariant, maar een waar ik mij prettig in voel.

15. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ik voel me tegenwoordig lekkerder in een mooi, enigzins 'sexy' badpak. Deze heb ik vorig jaar gekocht, ben er erg blij mee:
    Bekijk bijlage 659319
    Maar als ik een bikini zou vinden waarin ik me lekker voel zou ik die ook gewoon weer aan doen. Heb maat 42 trouwens...

Felise, LizMe, highenergy en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.495
    8.417
    113
    Ha bijna naamgenoot! :D
    Hier maat 44/XL, ook een buik die niet meer superstrak gaat worden (hoeft van mij ook niet)
    Na jaren tankini's heb ik me vorige week een bikini aangeschaft.
    Ben er klaar mee :) draag hem nu bij huis (zwembad kom ik zelf nu toch niet om te zwemmen i.v.m. corona maatregelen), maar dat gaat ook wel buiten de deur worden!

Eens met anderen dat goed passende badkleding wel belangrijk is, maar eerlijk gezegd, die buik zag je in mijn tankini net zo goed, toen heb ik eerst nog een mooi afkledend donker badpak gepast, maar hey, die buik zat er nog steeds!
    Dus dacht ik, het maakt eigenlijk ook niet uit wat ik draag, dat verandert niets aan het feit dak ik een buikje heb, en toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en mijzelf een goed passende bikini gekocht. Ben er blij mee! :D

Bluebell14, Felise, LizMe en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Jaaaaa ik kan zo blij worden van dit soort berichten!

Felise, GossipGirlxoxo en Felice vinden dit leuk.
  18. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.820
    113
    Maat 42 noem ik gewoon een doorsnee maat hoor. Een maatje meer is voor mijn gevoel echt plussize.
    Doe vooral waar jij je goed bij voelt. Is dat een bikini dan doe dat vooral. Liever een tankini of badpak dan doe je dat.

Felise en Manolito vinden dit leuk.
  19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.818
    113
    Klopt ook zeker. Met dat dunne zwempak stof zie je nog steeds wel dat er wat zit.

Felice vindt dit leuk.
  20. Elsss

Elsss Fanatiek lid

26 jul 2013
    2.023
    3.257
    113
    Ik heb een echt grote maat en ik draag 'in het openbaar' een badpak, maar in de tuin en als ik met alleen vriendinnen ben een bikini met high waist broekje en een niet te kleine top en in een goed passende maat. Wie daar niet tegen kan, kijkt maar lekker de andere kant op.

Jottie, Felise, Peppabig en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina