Nou.. het zoveelste show je.. topic Ben heel benieuwd waar jullie verslaafd aan zijn Dat mag eten zijn.. of iets wat je graag doet.. misschien kunnen we elkaar aan nieuwe verslavingen helpen haha. Ik begin Ik ben verslaafd aan rijstwafels met komkommer (met zout/peper) ik kan me wel kapot eten in die dingen haha.. en dit forum natuurlijk (let niet op mijn kapotte laptop haha.. tijd voor een nieuwe) Bekijk bijlage 254804
Mijn enige echte verslaving is idd dit forum. Show ik gelijk mijn dochtertje nog even O ja en broodje pindakaas met hagelslag
mijn verslaving kan ik in 1 foto laten zien... mijn ventje en mijn fotografie (insecten vind ik ook geweldig om te fotograferen).. ook ben ik tal van uren bezig met mijn zeeaqua.
Digiscrappen en dat doe ik met Paintshop op psp fora de verslaving is inmiddels zo uit de hand gelopen dat ik begonnen ben met zelf lessen te schrijven Dit is een voorbeeldje van een layout
Ooh..kapsalon heb ik nog nooit gehad.. lijkt me wel erg lekker! Maar is toch echt één grote calorieënbom? Niet zo goed voor mijn dieet haha..
Bekijk bijlage 254824 Ik spaar smith & wesson messen en heb ook al jaren les in knife defense. Helaas kan ik nu ik weer zwanger ben even mijn fav sport niet beoefenen. (boeh...) Hopelijk heb ik binnekort ook mijn eigen Smith & wesson pistool in huis, mits ik genoeg me best doe bij de schietvereniging en geen lessen oversla! Euhhh, alles van Smith & wesson dus hier.
Ja Al lijk ik zo ongeveer de enige nog in mijn vriendenkring.Krijg steeds te horen dat als je het eens per maand volgt je het ook nog wel snapt..