Ik heb ook wel iemand herkent, maar niet kenbaar gemaakt. Als iemand mij zou herkennen, en die persoon wil zich zelf ook kenbaar maken, heb ik er geen probleem mee om aangesproken te worden ofzo Ik zet hier toch alleen neer wat ik zelf kwijt wil, en alle andere dingen blijven privé
Ik ben ook niet heel anoniem, dus ook een kans dat iemand mij herkent. Heb al een keer meegemaakt dat ik hier herkend ben, en dat degene met anderen ging kletsen over wat ik hier schreef (niks schokkends). Dat vind ik gewoon zwak, zeg dan gewoon tegen mij dat je me hebt herkend, is toch niet erg?
Ikzelf ben nog nooit een bekende of bekend verhaal tegengekomen op zp. Maar ik zou wel graag willen weten als mensen mij (denken) te kennen!
dat is wel triest ja. Degene die ik tegen ben gekomen in een paar topics was verder niks schokkends, meer algemene dingetjes en vragen enz.
er zijn hier mensen die mij kennen en denken dat ik het niet weet.... maar ja als ze dan aan mijn moeder gaan vertellen wat ik hier schrijf ja... dan vallen ze snel door de mand!!!! dus ja... beetje jammer dat ze niet gewoon een pm sturen met heeey leuk dat je hier ook mee schrijft.... maar daar integen alles tegen mijn moeder vertellen... beetje kinderachtig vind ik zulke mensen eigelijk best wel!!!!!! dus ja mocht je dit berichtje lezen! ren snel naar me moeder om te vertellen dat ik het kinderachtig vind!!! maar niet te snel! anders breek je dalijk je nek nog omdat je struikelt over je eigen voeten! mjah wat ik hier schrijf is nooit iets schokkends of erg prive.. dus verder boeid het me weinig... vind het alleen kinderachtig
Er is hier wel iemand actief geweest die ik kende, maar daar heb ik niets over gezegd, ben ook niet al haar berichtjes gaan lezen ofzo. Geen idee of ze mij gezien heeft (herkennen is niet zo moeilijk ), maar volgens mij is ze hier niet meer actief. Andersom gebeurt het wel eens dat ik een pb-tje krijg van iemand die me ergens gezien heeft, die herkent me dan aan de kinderen, aangezien ik eerst veel foto's in m'n banner had en toen Lisa een sonde had waren we ook makkelijk te herkennen.
Ja he, zelfs mijn ouders wisten van de zwangerschappen en miskrame nog voor dat ik het ze zelf kon vertellen...
Ik zou het ook fijn vinden als mensen me herkennen en dat vermelden. Mijn achter buurvrouw schrijft/schreef hier wel mee, dat heeft ze me ook verteld, wel toevallig!
Hebben je ouders er wat van gezegd tegen die persoon? Ik heb hier ook een keer iemand herkent, en ja ook berichten gelezen. Maar nooit wat mee gedaan. Andersom zou ik het ook niet leuk vinden. En mijn zusje is hier aanwezig.
Ik heb wel mijn nickname veranderd ivm eventuele meelezers aangezien ik een heeeeeeeeeeeeeele aparte naam heb en die gebruikte als nickname. Dan was het heel makkelijk 1 en 1 is 2 Volgens mij heb ik niemand herkent hier. En voor zover ik weet heeft niemand mij hier herkent. En zo wel, dan weet ik het graag maar meer uit nieuwsgierigheid. Ik zet hier toch geen hele schokkende dingen neer dus als iemand weet wie ik ben is dat prima. Oh ja, ik heb wel eens een meisje herkent hier in de stad waar ik een tijdje mee had gekletst op dit forum. Maar die is niet meer actief.
Ik heb hier iemand herkend en diegene een pb'tje gestuurd dat ik haar herkend had. Ik lees verder eigenlijk nooit haar berichtjes, we schrijven ook in andere topics, omdat zij al een kindje heeft en het bij ons niet echt wil lukken. Maar ik vond het wel netjes om even te laten weten dat ik haar herkend heb. Verder schrijft er nog een bekende van mij mee, maar dat weten we van elkaar en we hebben ook geen geheimen voor elkaar! (hoi buuf! ) Maar als iemand mij hier zou herkennen, zou ik het ook fijn vinden als diegene dat even zou melden aan me. Gewoon dat je het weet zeg maar. Vind het erg kinderachtig te lezen dat sommige mensen iemand herkennen en dan al die informatie gaan doorspelen!
Ik zou het ook wel willen weten als iemand mij zou herkennen, dus kom maar op . Zelf heb ik nog niemand herkend!
Was die vraag voor mij? Die persoon die dat gedaan heeft, ik weet niet wie dat is. Goed dat je er nooit wat mee gedaan hebt, vanzelfsprekend eigenlijk. Zo laat je zien dat je respect hebt.
Ja dan laat ik het weten. Ik heb dat eerder gedaan toen er een Ex van mijn man ook mee kwam schrijven. Ik heb haar toen een Pb gestuurd dat ik wist wie ze was en ik hier dus ook was. Geen probleem verder natuurlijk.
hoi ik zou het wel willen weten lijkt me leuk, misschien is het wel een oude bekende ik schrijf niets persoonlijks op zp wat mijn familie niet mag weten. mijn nichtje zit ook op zp en weet wie ik ben. spinnekop