iemand herkennen op zp

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    zeg het maar!:D:D:D

nee, ik zou t niet weten. ik ben natuurlijk makkelijk te herkennen aan de namen van mijn dochters. Zou het niet zo erg vinden, maar het wel willen weten. Ligt er ook aan wie, toen wij bezig waren met zwanger worden hoefde niet iedereen dat al te weten hoor.
    En als een meelezer het wereldkundig zou maken? dat zou ik ECHT heel laag vinden!!

@bijzonder, heb je niet gevraagd dan wie het tegen je zus/ouders verteld had?

2. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik zal het juist leuk vinden als iemand mij zou herkennen!
    Ken geen enkele schaamte, dus denk dat ze het mij ook wel zouden zeggen al zal ik weer wat beschamends over aambeien ofzo plaatsen haha :D

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik heb er hier wel iemand herkend.. Maar ik spreek haar eigenlijk nooit.. Ik weet gewoon wie ze is.. Dus heb ook niks gezegd.. Lees ook geen berichten van haar, vind ik ook niet nodig..

Ikzelf ben wel herkend, zijn ook een aantal dingen doorverteld aan mensen waarvan ik vind dat ze dat niet heoven te weten.. Beetje triest, maar goed.. Ik schrijf hier geen dingen die erg privé zijn, dus was niks schokkends ofzo..

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Of ik het zou zeggen... ligt er aan wie het is denk ik. Als het iemand is die ik zelf vaak zie of spreek, dan zou ik wel even een priveberichtje sturen denk ik.
    Als het gewoon een vage kennis is dan zeg ik niks waarschijnlijk.

Zou het zelf wel willen weten of ik iemand me hier herkend heeft... iemand? :D

Voor degene die mensen herkend hebben: waar door wisten jullie zeker dat diegene het is?
    Foto's, verhalen, nickname of een combinatie van die dingen?

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben nu wel heel benieuwd of er iemand is die mij heeft herkend. Diegene mag zich in ieder geval melden hoor ;). Lijkt mij wel grappig, ik ben hier natuurlijk ook niet zo heel anoniem.

Ik heb zelf nog nooit iemand herkend, anders zou ik diegene wel een berichtje sturen.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ik zou onmiddellijk een pb sturen en ik zou ook graag onmiddellijk zo'n pb ontvangen. Is wel netjes om het even te melden vind ik.

Moesten er dingen doorgebriefd worden, zou ik het héél erg laag vinden en zou echt wel willen weten wie hier achter zat... .

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb hier 2 jaar geleden wel iemand herkend. die heb ik ook gewoon een pb gestuurd en daar is wel weer een leuk contact uit gekomen we spreken elkaar geregeld en komen ook bij elkaar op visite.
    zij is dan inmiddels niet meer actief hier.

ik heb ook zoiets van als je iets herkend pb me dan gewoon.

ik heb nog nooit iets terug gehoord wat hier is geschreven dus het zal wel mee vallen maar ja en wat dan nog?
    brief je het door dan krijg ik het vanzelf te horen.

kan mij een reet roesten.ik schrijf hier over dingen hoe ik er over denk

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik weet het niet,dus voorzover ik weet ben ik hier nog anoniem, had wel een vermoeden dus had mijn naam laten veranderen voor de zekerheid.

Maar ik heb wel zoiets als je niet herkend wil worden dan zou ik niet met eigen naam hier registreren het is een openbaarforum dus de kans dat je gevonden wordt is wel aanwezig. Even als met foto's, ik post ook wel eens foto's maar niet meer van mezelf of mijn zoontje, en anders haal ik ze na een paar minuten al weer weg.
    Dit is niet om iemand aan te vallen hoor, maar dat was voor mij wel een reden om niet met mijn eigen naam hier te gaan schrijven.

Verder vind ik het wel jammer als iemand me zou herkennen en het dan niet zou zeggen maar wel met me mee zou lezen.

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Misschien vindt ze het wel heel leuk als je het vertelt. Zou ik in ieder geval wel vinden.

10. tulip

tulip Niet meer actief

eerst de naam van een kindje, maar die zijn er meer natuurlijk. Toen werd bij toeval in een topic de naam van haar man genoemd, maar toen wist ik het niet zeker. Maar nu een tijdje terug vertelde ze iets wat ze van plan zijn (ik houd het een beetje vaag) en nu weet ik het zeker.

11. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    548
    271
    63
    Ik kon het zien aan de nickname en foto's en het hele priveleven stond hier op zp. Incl. naam van de familie. En bij een ander las ik hier 's avonds dezelfde verhalen die ik overdag in de kantine op het werk gehoord had. Ik heb hun niks verteld. Lees hun berichten ook niet. En ik heb zeker niks doorverteld.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb hier iemand op zp herkend als zijnde een ex-collega van mij. Ik heb haar toen een pb'tje gestuurd om het even te checken. Wij weten dus van elkaar wie we zijn :D. En mijn zusje zat ook hier op zp, maar was eigenlijk niet actief. En omdat het inmiddels meer "mijn" forum is geworden heeft ze haar account laten verwijderen. Hoefde van mij echt niet, maar zij vond het wel zo netjes...

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Talia: Dat wil ze niet zeggen natuurlijk.. we ( ik en mijn zus) hebben ook gebroken. Er is te veel gebeurd door dit gedoe.

@ bereke: Inderdaad !

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    :$ wow dat is wel heel heftig dat je ook met je zus hierdoor hebt gebroken!! Mensen weten echt niet wat ze aan richten als ze dat soort dingen doen...

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    @bijzonder, oh sorry:( ik snapte het al niet (dacht al aan anonieme mailtjes naar je zus toe ofzo) stom zeg, wat kunnen mensen laag zijn!

16. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ja ik zou het wel zeggen denk ik. Zeker als ze makkelijk herkenbaar is, om een beetje aan te geven dat meer mensen haar misschien zouden kunnen herkennen.

Maar tot nu toe niemand bekend (voor zover ik weet ;)) tegengekomen.
    Wel iemand die toevallig op een heel ander forum ook schreef en hier dezelfde nick had, maar dat was het dan.

Ik zou het niet zo erg vinden als iemand mij herkent, ik ben me er ervan bewust dat ik vrij 'herkenbaar' ben.

17. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier niet iemand zelf herkend, wel herkend door mn schoonzusje. Zij stuurde mij een pb-tje. Ik zou zelf hetzelfde doen.

18. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

4 mrt 2011
    1.327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Misschien schrijven er ook wel BNérs mee op deze site, je weet maar nooit. Niet dat ik dat ben hoor haha :)

Bij het inloggen kijk ik nu wel steeds gelijk naar mijn PB, ben benieuwd of ik daar iets krijg van meiden die me herkennen haha.

19. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk dat het op zich wel meevalt, ze plaatst gemiddeld hier, niet superveel, maar het is dat ik bij toeval 2 topics achter elkaar zag en bij de laatste dacht: hee!!

20. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou het wel willen weten, ik heb 1 iemand hier herkent, en bij sommige mensen twijfel ik. Die ene persoon heb ik gelijk een pb gestuurd, als ik twijfel stuur ik niks, ga ook niet lopen zoeken ofzo.

Deel Deze Pagina