iemand herkennen op zp

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Buffy: Alleen met haar. Maar er is nog veeeel meer gebeurd hoor. Maar dat ga ik hier niet neerzetten. Ik ga ervanuit dat ik nog steeds gevolgd word hier.

Maargoed, ik zou het niet erg vinden als ik herkend word. Maar dan vind ik het wel zo netjes om het even te melden. Zou ik zelf ook doen. En dan heb ik zeker het respect voor diegene om niks te delen wat hier wordt verteld.

2. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik was hier ook herkend, (me ouwe profiel)
    en die gene had het dus ook al door geroddeld dat ik
    zwanger was
    (paar dagen na de test, alleen me vriend en ik wisten het en hier)
    heel vervelend.

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik ben nog geen bekende tegen gekomen hier.

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh oke ik snap het. Nee joh dat moet je ook niet hier neerzetten!

Ik snap dat ook niet om dan dat soort informatie door te gaan spelen. Ik vind het ook gewoon triest, zeker als het om een miskraam o.i.d gaat, dat is al erg genoeg op zich!

5. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ik ook niet. ;)

6. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Ja hoor waarom niet? We zitten tenslotte allemaal op dit forum. Dus Tulip zeg maar dat je me herkent :D

Liever bekend maken dan achter me rug om roddelen toch ;)

7. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Ik heb ook liever dat diegene zegt dat hij/zij me herkend.
    Voor zover ik weet, herken ik niemand en herkent niemand mij..
    Ik ben iig nog nergens achter gekomen! :D

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik heb hier nog niemand herkend, wel te weten gekomen wie mijn buurvrouw is via zp ;).

Als iemand mij hier zou herkennen, zou ik dat wel willen weten..
    Ik zou iemand anders ook laten weten dat ik haar herken.
    En ook ik zou nooit wat doorspelen, als ik erachter zou komen dat iemand dat bij mij doet, is die persoon nog niet jarig. Dat vind ik echt min.

Dussss.. herken je mij ;) Pb me dan even!!

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik vind het ook niet erg daarentegen denk ik niet dat ik heel anoniem ben tenminste voor de mensen uit mijn vorige omgeving dus ja hoor ik zou het leuk vinden zelfs om bekenden tegen te komen ikzelf heb niemand herkent maar moet ook heel eerlijk zeggen dat ik niet zo doordenkend ben :)

10. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Bij mijn weten weet niemand dat ik hier zit en ik heb ook nog nooit iemand herkent.
    Als iemand mij herkent zou ik het graag willen horen maar als ik iemand herken zal ik het nooit rechtstreeks aangeven of verder vertellen. De meesten zitten hier anoniem en dat is niet voor niks denk ik maar.

11. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb iemand hier herkend maar wist het eerst niet zeker..
    Tot ik in een topic 'show je woonkamer' mijn oude woning zag, toen wist ik het zeker. Ik heb haar geen pb'tje gestuurd, wel over getwijfeld of het zou doen.
    Ik heb dus geen idee of zij ook weet wie ik ben.

Ik schrijf soms hele persoonlijke dingen hier op zp. Dus het zou kunnen dat iemand mij heeft herkend. Maar tot nu toe weet ik van niks.:p

12. Sensea

Sensea Niet meer actief

#72 Sensea, 12 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2011
    ik zou er niks mee doen. ik wil graag een beetje anoniem blijven en die persoon wellicht ook. zo zal ik nooit mijn woonkamer of huis ofzo showen of 1 van de kinderen.

ik weet van een aantal mensen hier inmiddels dat ze in dezelfde woonplaats (of op een steenworp afstand) als wij wonen, maar ik zal ze dat niet zeggen om de simpele reden dat ik het zelf graag privé houdt.

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb 1 persoon hier herkent, ken haar niet verder maar we wonen in dezelfde plaats. Heb haar herkent via een foto die geplaatst is een topic.

Van de week sprak ik een vriendin en die gaf ook aan dat ze mij herkent had, zij leest hier voornamelijk en schrijft zelf niet. Vind het ook helemaal niet erg dat zij weet dat ik hier schrijf.

Als iemand mij herkent zou ik het wel leuk vinden omdat ook te weten.

14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Naar mijn weten ben ik vrij anoniem en zet ik niet heel veel prive dingen hier op het forum in ieder geval geen schokkende dingen.
    Ik heb niemand herkent wel een aantal forummers die vlakbij wonen.

Natuurlijk zou ik ook graag een pb willen als iemand mij herkent. :D

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb hier op zp dus 2 mensen, en die weten niet dat ik hun heb herkend.
    Maar ik heb meestal een onderschrift met mijn MMM verleden, en ik wil niet dat hun dat weten.
    (Toevallig nu sinds 2 dagen niet meer, maar normaal gesproken altijd.
    Binnenkort komt ie er ook terug onder zo snel als we weer met de behandelingen starten)

De ene mag het weten, die ken ik niet alleen weet ik dat ze hier om de hoek woont.
    En die andere mag het dus ABSOLUUT niet weten.

Zo kan t natuurlijk ook.......

16. tulip

tulip Niet meer actief

dreamer, haha ik moet je teleurstellen. Ik heb geen idee wie je bent.

Ik vind het ook wel moeilijk hoor zulke dingen, daarom vroeg ik jullie mening ook. Aan de ene kant is het wel netjes om te zeggen dat je het weet, maar aan de andere kant vind diegene het misschien wel best om anoniem te zijn en voelt die zich vervelend.

17. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik heb zelf niks te verbergen dus ik zou het niet erg vinden als iemand mij zou herkennen. Zou ik alleen maar gezellig vinden! Vind het zelf altijd erg lastig als mensen kosten wat kost anoniem willen blijven, maar ik begrijp ook wel weer dat juist het anonieme zo aantrekkelijk is aan een forum.

Maar ik ben hier nog geen bekenden tegen gekomen en ik denk ook niet dat iemand mij herkent!

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik weet dat er een bekende hier op het forum zit en waarschijnlijk weet zij ook wie ik ben, maar heb niks te verbergen wat ik hier schrijf.

Ik herkende haar via een foto.

19. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wel herkend en ik weet ook door wie (weten ze dat meteen ook, want ze lezen dit topic geheid ;))

Er is geroddeld achter mijn rug om over dingen die ik hier geschreven heb.
    Ik heb toen een ander account aangemaakt in de veronderstelling dat ik vanaf toen wel echt anoniem was.
    Helaas bleek dit niet het geval en zijn ze gewoon doorgegaan met hun nieuwe hobby om mij te stalken hier.

Dit heeft ervoor gezorgd dat ik nu niet meer actief ben op dit forum. Maar kon het niet laten om hier niet even op te reageren ;)

Lelijke $%^&*@ die wel weten wie ik bedoel, stik erin! Je weet niet wat je aanricht met je stomme ongein!

20. danip

danip Niet meer actief

Ik zou het heel graag willen weten als iemand mij herkend. Ik schrijf best persoonlijke dingen over de mmm en dan zou ik er rekening mee kunnen houden.

Ik heb hier zelf ook een aantal herkend die ik echt ken, en heb ze het wel verteld ;) Er zijn dan nog 2 die ik van gezicht ken, vriendinnen van vroegere vriendinnen en zo, maar we schrijven niet in dezelfde onderdelen, en die heb ik het dus niet verteld.

Deel Deze Pagina