iemand herkennen op zp

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Ik hoop hier toch redelijk anoniem te zijn/blijven, dus daarom zou ik ook niet zo snel een ander aanspreken wanneer ik diegene heb herkend. Daarmee blijf ik zelf ook niet anoniem meer namelijk....;)

Daarentegen zou ik het wel fijn vinden als men mij vertelt dat ik herkend ben.....:p

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ik zou het wel willen weten als iemand mij herkent :p Ik heb tot nu toe niemand herkent.
    Ik zou het op zich niet erg vinden als iemand mij herkent, maar ik zou het wel erg vervelend vinden als mensen dingen zouden gaan rond vertellen. Daar is een forum niet voor bedoeld.

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik zou het fijn vinden als iemand mij herkend, dat diegene me een pb'tje stuurd. Maar ik heb er geen problemen mee.

Mijn schoonzusje zit hier ook. Wel even moeilijk om haar zw banner te zien toen ik nog niet zwanger was... maar gelukkig volgde ik al snel.

En ik herken iemand uit mijn woonplaats. Zij weet dat ook en we kwamen elkaar pas "live" tegen bij het cb.

Er zijn er meer uit mijn woonplaats waar ik toch wel nieuwsgierig naar ben... voor het zelfde geld wonen ze hier om de hoek!

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik heb weleens iemand hier herkend, stomtoevallig blijkt partner van collega te zijn, maar wat zij hier schrijft doe ik niets mee is toch niet aan mij, daarbij komt ik zie bij lange na niet wat zij allemaal schrijft en wil dat ook helemaal niet zien zeg, soms komen we elkaar tegen op het forum of op een feestje van de zaak even een kletspraatje en goed.

als iemand mij herkent zou ik het wel willen weten denk ik maar niet omdat ik dan rekening ga houden met wat ik schrijf maar meer omdat ik nieuwsgierig ben dan.

5. tulip

tulip Niet meer actief

Ik snap jouw reactie heel goed, en dat is eigenlijk ook wat mij dus tegenhoudt. Ik houd dingen sowieso vaak voor mij, dus daar hoeft niemand bang voor te zijn, maar ik zou het toch vervelend vinden als je door mij minder "open" kan zijn.

Voor alle duidelijkheid, jij bent het niet hoor, ik ken helemaal niemand in friesland.;)

6. danip

danip Niet meer actief

Ik zou dan nog wel gewoon open alles zeggen hier hoor, maar misschien wat minder ranzige grapjes :D Als je weet dat iemand die je kent meeleest dan kun je er voor kiezen geen sexverhalen te vertellen bv.

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zeg het maar! :D

8. tulip

tulip Niet meer actief

whahaha, helaas!!!;)

9. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik heb er geen problemen mee als iemand mij herkent. Ben in m'n berichtjes summier met mn info (noem bijv. niet de namen van mijn kinderen) omdat niet jan en alleman werkelijk alles over mij hoeft te weten.
    Maar als je weet wie ik ben vind ik dat ook niet erg. Dan moet ik hier maar helemaal niet komen schrijven.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hangt er denk idd vanaf wie het is. Kwam hier een oud klasgenootje tegen, heb dit haar wel laten weten. Verder weet ik dat er hier twee dorpsgenoten op zitten ( die ik trouwens in het echt niet ken )

Herkend iemand mij ? :)

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Er schrijven, lezen hier wel een aantal echte bekende.
    Voor zover ik weet, weten we dit van elkaar.
    Ben zelf natuurlijk echt niet annoniem, iemand die mij kent, haalt me er zo uit (maakt me ook niet uit).

Wat onbekendere "bekende" stuur ik een pb o.i.d.
    Ik meld nooit iets wat ik hier lees aan derden.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ken 2 mensen die hier op zp zitten en zij weten ook dat ik het ben, maar verder geen idee. zou het wel willen weten hoor als er nog iemand is die mij herkent.

13. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik heb hier wel een aantal meiden herkent!!!

Ook zitten hier een paar meiden uit 'mijn dorp en omgeving' ben wel benieuwd of ik ze 'in het echt' ook ken! ;)

Als iemand mij herkent! Geeft u maar een gil! :D:p

14. Alita

Alita Niet meer actief

Ik zou het ook willen weten....ook ik ken mensen hier maar hou netjes mijn mond hoor, we weten het dan wel van elkaar maar ga niks doorvertellen....

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hier had ik al snel 2 bekenden gespot. een heb ik t laten weten gelijk via pb (we schrijven in hetzelfde topic mee) en de ander las ik af en toe wat maar wat ze zchreef hield ik voor me. Toen kwam er een ander meisje hier mee lezen die ons alle 3 herkende en dus gelijk bij andere vriendinnen op stal en voormalig beste vriendinnen van mn vriend alles is gaan doorlullen. Wat wij weer via via te horen hebben gekregen. Dat vond ik behoorlijk kinderachtig. Uiteindelijk van die meis ook gehoord dat zij vond dat we maar niets moesten schrijven hier als we niet wilden dat iets bekend werd..

16. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja maar het is niet zo dat ik daar een rotgevoel om heb :D
    en ik heb er geen probleem mee
    dan was ik hier wel anoniem gekomen:p

ik ken dus happynienja niet persoonlijk
    maar we wonen bij elkaar echt om de hoek:)

17. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Ik heb nu 2x iemand herkent 1x wel gemeld aan die gene en de andere weet het niet....
    Maar ben daardoor zelf wel wat voorzichtiger geworden....

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    oja sonja kan ik ook....
    maar ook zei heeft een persoonlijke foto op haar pagina staan
    dus denk dat je het dan niet erg vind om herkent te worden

19. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    o ik moet ff wat kwijt.....
    wij hebben onze collega ooit op internet gevonden
    bij een datingsite kon je met haar bellen en cammen.
    ze had wel iets voor haar gezicht maar haar hele interieur werd herkend.
    ze gaf ook later toe

we hebben hoe gemeen ook klinkt wel lol om gehad

20. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ik heb wel iemand herkent. Dit heb ik haar niet laten weten omdat ik zelf zoveel mogelijk anoniem wil blijven hier. Als ze me wel heeft herkent, ach dan is het zo. Maar anders wil ik het risico niet nemen. Af en toe zie ik een reactie van haar voorbij komen maar ik ga niet zoeken naar haar berichten en alles wat ik lees hou ik ook verder voor me.

Deel Deze Pagina