iemand herkennen op zp

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Heb ooit iemand herkend, en even aangesproken prive. Maar niet als reden zoals vele die hebben.

Ik vind persoonlijk dat je niet dingen op het internet moet plaatsen, als je niet wilt dat mensen dit te weten komen.
    Het doorvertellen vind ik misselijkmakend. Maar het had net zo goed een persoon kunnen zijn die jou herkend had, waarvan je het liever neit had gewild.

Daarom altijd voorzichtig zijn met wat openbaar gemaakt word.

En voor de meelezers die vervolgens dingen gaan doorvertellen, wat zijn jullie een stelletje misselijkmakende mensen. bah.

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja zoveel mensen die mij herkennen van / op het net, is toch niet erg, ik vertel hier niets eigenlijk wat ik niet de rest van de wereld wil delen (zou een beetje dom zijn ook op een openbaar forum waar iedereen kan meelezen haha)

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik "verdenk" wel eens iemand hier dat ik haar ken, maar daarna zegt die persoon iets en dan blijken we elkaar toch niet te kennen :).
    Vandaag denk ik dus dat ik niemand ken hier, en ik hoop dat niemand mij hier kent. Mocht iemand me toch kennen, dan hoor ik dat wel graag.

4. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik herken ook 1 iemand maar zou niet weten waarom ik dat moet zeggen. Lees ook weleens bij haar maar niemand weet dit, ik wil zelf wel anoniem blijven. Alhoewel ik wel een paar keer mijn hyvesgegevens privé heb gegeven;)
    Maar goed alles wat ik weet over diegene wordt niet doorgeluld, al is ze wel makkelijk te vinden omdat er veel foto's van opstaan. Dus denk ook niet dat ze zich er druk om zou maken.

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hmm ben nu toch wel nieuwsgierig. Kent iemand mij, Minny?

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ook ik ben wel erg benieuwd! Zie eigenlijk vaak genoeg mensen uit Enschede voorbij komen, maar tot nu toe nog geen flauw idee wie dat zijn! :)

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik heb nog nooit iemand herkend op zp uit verhalen oid.

Wel dat ik iemand tegenkwam ergens, waarvan ik een foto op zp had gezien. Haar heb ik pb gestuurd.

Van nog 1 iemand weet ik dat we van elkaar weten wie we zijn, dat is door omstandigheden zo gelopen en ik vertrouw haar.

Ben benieuwd of verder nog iemand mij herkend, ben denk ik wel vrij anoniem.

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb het wel gedaan...
    zo kon die persoon er rekening mee houden dat ik bepaalde dingen kon lezen... (bijv. naam van de beeb) uiteindelijk las ik het eigenlijk nooit bewust, maar vooral als ik gelijke topics kom tja... dan lees ik wel iets van haar maar verder niet..

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ik heb ook nog nooit iemand herkend vanuit verhalen ofzo...en ik denk als ik dat wel zou doen dat ik dan een pb-tje zou sturen om bevestiging te vragen!!!

Ik zou het zelf ook graag willen weten als iemand mij herkent hoor :p

Maar ik zet geen schokkende dingen hier neer.. dat doe ik wel elders wat niet openbaar is ;)

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heb het eens meegemaakt.. iemand hoorde mij Jamie en Britt roepen, en haar man stond te praten met mijn man, mijn man had daar ooit eens een ketel geplaatst, en toen gaf ze me een hand en zei ze; "hallo QueenBee!" Haha! Kon er wel om lachen!

11. tulip

tulip Niet meer actief

haha, ik zou dan toch wel even opkijken hoor als het mij zou gebeuren.

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    oh, dat deed ik ook! 'huh? hoor ik dat nou goed? hoe weet ze nou dat ik het ben?' hihi!

13. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook niemand herkend hier!! Ik ben wel herkend bij het zwembad haha, die herkende Justin in zijn zwembroek, omdat ik daar ooit een foto van heb geplaatst!
    Maar ik heb er dan ook geen problemen mee, en zou het alleen maar leuk vinden om bekende hier te zien!!

Dus mocht iemand mij (her)kennen, laat het maar weten, gezellig!!

14. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik zeg het zelf wel altijd en zou het ook fijn vinden als ze mijn ook in zouden lichten. wat die gene dan doet met de info tja dat moet ze zelf weten maar vind het wel netjes om te zeggen

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik weet niet of iemand mij herkent hier, zou best kunnen hoor! veel in omgeving zwanger of willen zwanger worden dus wie weet....... MAAK U KENBAAR :):):)

16. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ik ken 3mensen hier en die 3 kennen mij ook

1 kom ik regelmatig tegen in het zwembad,

de ander ben ik 2x tegen gekomen,

1x bij de dokter en 1x bij het cb

en de 3de heeft een x wat bij me opgehaald

17. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik heb ook geen flauw idee of iemand mij hier herkent ? Ik heb wel iemand herkent en diegene een pb gestuurd. Ik wist via dit forum dat ze net zwanger was en mezelf even netjes gemeld en uiteraard gefeliciteerd. Heb er verder niks meer mee gedaan. Ik zou het wel heel graag willen weten als iemand mij zou herkennen en niet dat ik het via via moet horen !

18. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik zou het fijn vinden dat men het kenbaar zou maken als ze mij herkennen, andersom zou ik dat ook doen overgens, vind het raar om je niet kenbaar te maken.

19. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ik zit hier niet echt anoniem, aangezien ik gewoon mn eigen naam gebruik en de namen van mn kids in het onderschrift heb staan. Ik heb ook verder niks te verbergen, dus het zal me een worst wezen of iemand weet dat ik het ben. Sowieso zet ik geen hele erge prive zaken hier op het forum neer.
    Maar ik heb nog nooit iemand gehoord die me herkende. Ik weet wel dat er een oude klasgenoot op het forum zit, en zij weet dat ik er ook zit.
    Ik herken zelf niemand op zp, maar dat kan ook komen omdat ik daar niet echt oplet.
    Ik zou het wel leuk vinden om te weten als ik herkend zou worden. Mocht ik zelf iemand herkennen zou ik dat denk ik wel laten weten via een pb.

20. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

en zo heb je je netjes aan mij voorgesteld hahaha
    ik heb ook geen andere naam genomen voor jou hoor
    dat komt door iemand anders, denk niet dat je haar kent.

Deel Deze Pagina