Vanuit het carnavalstopic weet ik dat wij uit dezelfde stad komen. Maar ik geloof niet dat we elkaar kennen Ik zou 't trouwens helemaal niet erg vinden als mensen me hier herkennen, ben niet echt anoniem, heb de namen van mijn kabouters ook gewoon in mijn onderschrift staan. En ik zet hier ook alleen maar dingen neer, waarvan ik het niet erg vind als anderen ze lezen. De echt belangrijke dingen bespreek ik wel met mijn vriendinnen Maar mocht iemand me herkennen, dan zou ik 't ook wel gezellig vinden om dat te weten ( Heb op een ander forum ook weleens een pb gehad met de mededeling; schrik niet, ik weet wie je bent, hahaha...)
Ohja, en mocht iemand mij kennen, laat maar weten! Ja, mijn schoonzusje zit ook op ZP, maar dat weten we van elkaar..
hihi, nee je bent het niet. Diegene komt niet uit onze stad. Maar ik ben sinds dat topic wel benieuwd wie je was en of we elkaar toch toevallig wel eens tegengekomen zijn.
Nou, dat heb ik dus ook. In de topics waarin ik veel meeschrijf heb ik inmiddels met veel meiden een 'internet-band' opgebouwd, en ik weet waar ze wonen, ver weg van mij in elk geval. Dus als ik eens ver van huis ben, zoals laatst in Rotterdam, zit ik constant om me heen te kijken of diegene(n) daar toevallig net ook lopen..
Ik heb hier nog nooit iemand herkend die ik 'echt' ken. Alleen maar mensen die ik via een ander forum kende, maar dat is dus hetzelfde als hier Ik zou het niet erg vinden als iemand me hier zou herkennen. Alles wat ik zeg/schrijf mag iedereen weten, anders zou ik het gewoon voor me moeten houden... Wel zou ik het fijn vinden als evt. bekenden het me zouden laten weten. Gewoon, zodat ik het weet
Als iemand mij herkent mag dat ook gerust gezegd worden via pb. Verder heb ik geen geheimen of wat dan ook wat ik hier plaats. Dus wat ik hier neer zet vertel ik ook aan vrienden/familie.
ik ben niet enorm anoniem op internet, dus mensen die mij in het echt kennen zouden mij hier ook zo moeten herkennen. Ach, ik zet over het algemeen geen al te gekke dingen op internet dus ... ik heb het 1 keer lastig gevonden, toen wisten wij dus net dat we zwanger waren en toen kregen we dus een mailtje met gefeliciteerd... terwijl echt niemand het nog wist. Maar toen heeft ze verder gewoon haar mond gehouden tot we het verteld hebben. En buiten dat, ach... ik 'ken' hier ook een aantal dames die ik vanuit andere fora ook 'ken' maar dat is niet heel echt
Ik herken niemand van hier (weet alleen waar iemand woont door het geboorte bord) maar het lijkt me niet dat je dat perse aan iemand moet laten weten. Sommigen doen duidelijk minder hun best anoniem te blijven door bv foto's en/of namen van kinderen neer te zetten logisch dat je dan iemand herkent maar dan mag je zelf toch nog wel anoniem blijven. Informatie doorvertellen is uiteraard heel flauw.
Oh ik herkende laatst iemand die ook op een ander forum zit, opzich best grappig! Maar niet zo bijzonder Mocht iemand mij denken te herkennen zeg het dan maar via pb ofzo
Ik heb hier zeker wel eens iemand herkend. Ik heb daar niks over gezegd tegen die persoon, omdat ik het niet nodig vond en vind om gedwongen mijn identiteit bekend te maken. Als iemand allerlei details over zijn privéleven het internet op slingert, is het niet verwonderlijk als je herkend wordt en ik neem aan dat iedereen dit bij zijn volle verstand doet. Dus ik zou niet weten waarom ik mezelf dan bekend zou moeten maken. Ik zou hier ook best herkend kunnen worden als je er moeite voor doet. Gelukkig denk ik altijd 10 keer na voor ik iets het internet op gooi, dus de informatie die hier over mij te vinden is, mag gevonden worden .
Bijna iedereen hier weet waar ik werk, dus ben ook al vaker herkend....en dat maakt me niks uit. Heb niks te verbergen en als ik iemand kan helpen zal ik dat zeker doen. 1x iemand herkend die bij mij in de buurt woont en daar een leuk contact aan over gehouden. Af en toe doen we een bakkie bij elkaar.
Haha, heb er nog niet eens over nagedacht, hahaha, naief! Ik zou het denk ik wel willen weten ja; PB maar!
Ik herken wel een paar mensen, maar die spreek ik nooit, dus ze hebben er ook niet veel aan om het te weten, lijkt mij.
Ik zit nu steeds te checken of iemand mij een pb heeft gestuurd haha. Maar volgens mij ben ik ook niet een heel bekend forumlid, dus ook minder risico denk ik En anders maar wel, dan weten ze dat we in de mmm zitten, dat is dan niet anders.
Iemand had mij ook herkend maar die heeft zichzelf verder niet bekend gemaakt. Geeft niks trouwens. Ik ben hier niet echt heel erg anoniem
ik heb mijn nichtje hier een tijd terug bij toeval ontdekt en het haar meteen gemeld. zij vond het niet erg en voegde me toe als vriend, maar nu is ze uit mijn vriendenlijst verdwenen. ik denk dus dat ze niet meer op zp komt. wel jammer, want ben een beetje bang dat ze zich er toch niet zo fijn bij voelde
Als iemand mij zou kennen zou ik dat wel willen weten. Nou weet ik dat hier iemand zit die mij kent, en dus ook dingen mee leest, alleen weet ik niet wie zij is op zp, wat dus heel irritant is, en triest als je t mij vraagt.. aangezien zij dingen leest van mij en dat door verteld of gebruikt..
Ik ben hier bij een aantal mensen bekend en heb een aantal mensen herkend, die weten het ook... Geen enkel probleem, iets wat ik niet in real life kwijt wil zal ik hier ook niet plaatsen, en de meesten die op zwp rondlopen zijn toch allemaal bezig met hetzelfde: zwanger worden, blijven, zijn... Mede dankzij mn buuf ben ik hier terecht gekomen, en dat zij kan lezen wat ik schrijf maakt me echt totaal niet uit, geen geheimen... Heb wel mn nickname veranderd, aangezien mn oorspronkelijk nick ook in het echie mn bijnaam was en ik er later achter kwam dat alles wat je hier schrijft te googlen is, prima dat vrienden het weten, maar mn baas, nee dank je...
Ja als iemand me herkend heb ik liever dat je eerlijk bent en het in mijn gezicht zegt dan dat er schijnheilig achter je rug om wordt gedaan Ik zou het zelf ook zeggen als ik denk iemand te herkennen of wat dan ook. Eerlijkheid duurt het langst he.