Ik ben toen ik hier voor het eerst volgens mij kwam direct herkend, door een kennis. Ze heeft mij een PB gestuurd met de mededeling wie ze was. Ik vondt dat heel netjes, maar hield er verder geen rekening mee Ik ben zelf volgens mij 2 keer iemand tegen gekomen die ik persoonlijk ken, maar op het moment dat ik ze een pb wou sturen waren ze allebei alweer verdwenen.....
Oja, ik heb ook ooit eens iemand aangesproken dat ik haar herkende. Ze had een foto van haar dochtertje openlijk gepost, en daar had ik haar aan herkend. Ze reageerde heel erg leuk, en ik praat nog geregeld met dr.
Ik ben nou niet bepaald anoniem hier en ik post niets wat anderen niet mogen weten dus ....als iemand mij kent vind ik dat best leuk om te weten hoor..
Ik ben ook door iemand herkent hier!! Was niet zo fijn!! Verhaal ga ik hier niet vertellen, heb geen zin in nog meer gezeik!!
Hier ook SVP ik had al eens aan paar dames gevraagt of ze hier toevallig ook zaten, maar ze zeiden nee, op gegeven moment begon ik te denken dat elke vrouw dat zwanger is of een kindje hebt hier wel op ZP zou kunnen zitten haha XD best wel erg eigenlijk =P
Ik heb ook een 'kennis' van vroeger herkend. We hebben al jaren geen contact meer dus heb er niets mee gedaan. Ik zou op data ed wel herkend kunnen worden, verder scherm ik alles zoveel mogenlijk af. Vind het toch wel fijn om wat dingen te kunnen schrijven zonder dat iedereen in mijn omgeving het weet...
ik denk niet dat iemand mij herkent, maar ik post dan ook niet heel erg veel. ik ben ook geen bekende tegengekomen.volgens mij. maar,eerlijk gezegd....let ik er ook niet op.
Ik ben herkend door een vriendin van een vriendin. Ik had destijds nog een andere nickname (mijn naam met geboortejaar, stom). Ze had me niet benaderd, dus vernam ik het van mijn vriendin. Ik had het liever van haar vernomen. Een ander heb ik gekrabbeld (dat kon toen nog). Ik denk dat zij het erg op prijs stelde dat ik me kenbaar maakte. Ze zit helaas in de mmm en ze vroeg me oa dit niet door te vertellen, natuurlijk niet! Ik ben me sindsdien wel meer bewust dat ik mijn hele hebben en houden niet op internet moet zetten. Foto's en naam van onze spriet heb ik weggehaald. Soms vervelend want goh ik wil zo'n hoop vertellen mensen zouden me nog kunnen herkennen aan mijn avatar..
ik heb 1 iemand herkend, maar daar had ik in real life ook geen contact mee, en heb haar daar er ook niet op aangesproken. en ze zit er al lang niet meer op. ben zelf nog nooit herkend, maar komt ook omdat ik meer meelees dan meetype en niks inhoudelijk vertel
Hahaha hier ook En antwoord op de vraag, ja heb een paar meiden herkend, gelukkig niet iedereen mij En nee dan zeg ik het ook niet.
ik was laats bij mijn zus en toen stond trouwens zwangerschapspagina open . heb der verder niet omgevraagt maar dacht toen wel meteen wie is ze dan toch . heb der nog niet gevonden dus of ze is erg anoniem of ze was gewoon een gast mijn nichtje had mehier wel gevonden en mailde me meteen. hebben daarna nog even contact eghad wat nu weer verwaterd is verder een collega van mijn partner herkende mijn hier meteen. vond dat ook wel erg leuk en hebben elkaar nu ook op hyves. ik ben totaal niet onherkenbaar ofzo en weet ook wel zeker dat er mensen zijn die mijn kennen/herkennen terwijl ik hun nog niet doorheb. zou het leuk vinden als ze dit even kerbaar maken maar blijkbaar zijn ze zelf dan zo annoniem dat ze ook dit niet willen
Volgens mij ben ik niet herkend op dit forum, maar probeer me ook zo anoniem mogelijk te houden. Naam van dochtertje niet noemen en geen specifieke plaatsen oid. Of herkent iemand mij wel?
ik ben eens herkent, en heb daarom een nieuw accout aangemaakt. hoe en wat hou ik liever achterwege, anders kans dat ik weer herkent wordt hihi... ik heb nooit iemand herkent, daar let ik eigenlijk niet eens op, laat iemand lekker anoniem blijven hier... ik denk dat ik ook niet veel herkenniskansen heb want mensen in mijn directe omgeving (vrienden) zijn totaaaaaal nog niet bezig met zwangerschappen en andere bekenden hebben vaak geen idee hoe lang etc etc echter als je me toch herkent, graag even pb, ik hou van mijn anonimiteit
Ik zou het wel willen weten ja als iemand mij kent. Een iemand heeft het netjes tegen me gezegd dat ze me hier had gevonden en vroeg of ik t een probleem vond dat zij ook hier kwam kletsen (in een topic speciaal voor mensen uit een bepaald jaartal). Ben benieuwd of er meer zijn die ik ken hier
Als ik iemand zou herkennen zou ik het wel even laten weten. Maar vragen of het een probleem is of ik hier ook kom meekletsen dat dan weer niet. Het is tenslotte een openbaar forum. Ik ga toch ook niet aan de buurvrouw vragen of het goed is dat ik ook een praatje maak met het winkelmeisje net omdat zij dat ook doet?
Ik vind het juist heel netjes van haar. En moet er even bijzeggen dat het een besloten topic was voor mensen van een bepaalde leeftijd. Zij is even oud en ik klets daar dus al heel lang. Ze vroeg dus eigenlijk of ik het okee vond dat zij daarbij kwam kletsen