kreeg deze mail door gestuurt van een aantal mensen via facebook en hyves, missschien ook leuk voor de dames die het nog nit gekregen hebben.. Oke dames, doe mee en laten we kijken hoe groot dit gaat worden. Nodig al je vriendinnen uit en houdt het geheim! Vorig jaar hebben we een actie gedaan om de kleur van je BH in je WWW te zetten om op te komen voor Pink Ribbon (aandacht voor borstkanker). Mannen wisten dagen lang niet waarom vrouwen kleuren in hun WWW hadden staan. Dit jaar doen we het met de status van je relatie. Dit laat je zien door één van de onderstaande codes te gebruiken: Bosbes: Ik ben single Ananas: Het is erg ingewikkeld... Kers: In een relatie Appel: Ik ben verloofd Banaan: Ik ben getrouwd Framboos: Ik ben een flirter Advocado: Ik ben de andere vrouw... Aardbei: Ik kan de juiste niet vinden Citroen: Ik wou dat ik single was Druif: Ik wil trouwen! Passievrucht: Weduwe Nodig al je vriendinnen uit! Vorig jaar haalde dit het nieuws!
Ik doe niet mee. De mannen hebben al lang door dat het weer zo'n doorstuurmail is. En zo leuk/grappig vind ik het eerlijk gezegd nou ook weer niet...
Ik was advocado... (van mijn ex, lang verhaal) en ben nu een hele leuke bosbes, die lijkt op een aardbei.
Hier ook iemand die er niet aan mee zal doen. Vind het ook niks aan, sorry. Houd ook absoluut niet van doorstuurmails. Die lees ik niet eens meer.
Eerst de bh kleurtjes (was nog wel grappig), toen waar je je tas neerzette als je thuis kwam (daar was je mij al kwijt wat dit betreft), daarna de alcoholische drankjes en nu dit... Vind het een beetje kansloos
Deze mail ook ontvangen en vind er eerlijk gezegt niet veel aan doe dan ook niet mee. Wie het wel doet veel plezier.
Ik zag op mijn hyve ook al banaan, kers, enz. Het eerste wat ik dacht was:"Wat een slechte kopie van het BH verhaal Dat was een succes, maar dit gaat m niet worden" Ik denk zo wel aan mensen met kanker, heb ik geen WWW met fruit bij nodig.
ongelooflijk hoeveel mensen er wél aan meedoen.. en dat de fruitsoorten gewoon de meest voorkomende woorden op hyves zijn... pffff dit keer in mijn lijstje ook maar weinig mensen die meedoen. Het is ook niet aan mij besteed...
Ik denk dat het meer bedoeld is om aandacht te trekken voor borstkanker en dat het dus niet alleen voor de lol of de grap is. Zo staat elk jaar iedereen in je lijst er weer eens bij stil. Maja.. Ze kunnen idd miss beter eens met wat nieuws komen. Gr. Carlien Ps. Ik ben een banaan
de eerste keer vond ik het nog wel grappig...ik vind ze nu erg flauw worden en waarom elke keer alleen maar via hyves iets doen voor vrouwen met borstkanker...mannen met prostaatkanker mogen van mij net zo goed de aandacht krijgen
Op hyves doe ik er ook niet aan mee, sterker nog; niemand in mijn vriendenlijst doet eraan mee. Maar voor de goede orde: ik ben een kers die eigenlijk graag een druif wil zijn