nu al de 2e week met ongi gevoelens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mammiesam, 13 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    ik ben 12 november gestopt met de pil...3 weken daarna erg veel krampen in mijn buik gehad..4/5 dagen achter elkaar...nu de 4e week begint het weer..elke keer het idee dat mijn menstruatie eraan komt alleen er gebeurt maar niks...voel me ook af en toe misselijk..soms pijnlijke borsten.

komt dit door het ontpillen of zal nu echt al mijn menstruatie eraan komen? Zo verwarrend allemaal...overigens heb ik altijd een regelmatige cyclus gehad toen ik de pil niet slikte, ik wist precies wanneer het eraan kwam.

Je zou zeggen met 2 zwangerschappen al achter de rug dat je precies weet hoe of wat maar dit is allemaal nieuw voor me.:)

Zijn er hier ook meiden die gelijk al na het stoppen met de pil zwanger zijn geworden?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik denk dat je aan het ontpillen bent...erg vervelend die tegenstrijdige symptomen he.
    En inderdaad,iedere keer dat je stopt met de pil is anders..wie weet heb je nu geen regelmatige cyclus òf juist weer wel..dit is even afwachten.
    Je kunt bv iedere week een zwangerschaptest doen om te kijken of je zwanger bent.

Succes!!

3. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    Het is om gek van te worden hahaha...zit dus niks anders op dan afwachten en zo nu en dan een test doen. Jammer dat het ontpillen erbij komt kijken he, moeten ze is wat op moeten verzinnen ;)

Deel Deze Pagina