Wij waren er vorig jaar ook! Was hartstikke leuk idd! Ik was nu de hele maand de site al in de gaten aan het houden voor de kaarten , we willen het niet missen!
Dankjewel! Ik heb ze ook besteld! * is al gelukt, ze zijn geprint * (en de attracties zijn ook gewoon geopend toch?)
Vorig jaar waren alle attracties gewoon geopend. behalve de attracties met water. Het is wel druk maar erg gezellig
Het valt wel mee hoor, je staat niet kont aan kont, het is gewoon, zoals eerder gezegd, gezellig druk.
ik heb ze ook weer besteld, het was zo leuk vorig jaar. en het is idd gezellig druk, en de lichtjes parade was ook erg mooi zeker de moeite waard. maar geen hele lange rijen of dergelijke. (in de horeca hadden ze prijzen wel flink om hoog gegooid overigens)
alles is gratis, op het eten en drinken na natuurlijk. maar niet dat je ineens hoeft te betalen nee (parkeergeld betaal je wel dacht 7 euro zo in die buurt)
o oke haha heb t me nicht doorgegeven miss wel leuk voor der met de kids aangezien ze alleenstaande mama is zijn ze dr toch ff een dag tussen uit
Ja! Roep eens wat? Een dreumes van 15 maanden kan wel, ze hebben ook peuter/dreumes-attracties achterin het park, en Sinterklaas komt hé Kaarten zijn uitverkocht inmiddels zegt men?