Naar/vervelend gevoel onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sakura123, 19 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Sinds een paar dagen heb ik een heel vreemd/vervelend gevoel ik mijn onderbuik. Ook wel af en toe menstruatiekrampjes, maar dit is wel echt wat anders. Het voelt soms als druk, soms alsof er iets ‘dubbel’ zit van binnen, een beetje zeurderig. Echt pijn doet het niet, maar het is gewoon een vervelend gevoel. Ik vroeg me af of hier meer vrouwen last van hebben?

2. marieke24

marieke24 Actief lid

10 nov 2014
    486
    1
    16
    Jep hier nog 1 met het vervelende kwaaltje haha.. Toch denk ik persoonlijk dat het niet iets ernstigs is.. Gebeurd natuurlijk ook erg veel van binnen 😄

3. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik heb dat ook gehad, waarschijnlijk je groeiende baarmoeder en alles wat een ander plekje gaat zoeken en zo, maar als je je zorgen maakt even bij de vk aan de bel trekken.

4. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Volgens mij komt het ook door er tegen je darmen gedrukt wordt door je baarmoeder. en dat voelt niet fijn
    maar idd, als je je veel zorgen maakt gewoon bellen met de vk!

5. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik maak me geen zorgen hoor, want echt pijn doet het niet. Het is gewoon een vervelend gevoel :D
    Ik had verwacht dat het meer zoals krampen zou zijn rond je menstruatie, maar dit is toch wel heel anders. Daarom vroeg ik me af of meer dames er last van hadden. Bedankt voor de reacties allemaal!

Deel Deze Pagina