Iemand hier DE tip tegen een kater?

Discussie in 'De lounge' gestart door Betty Barclay, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik eet dan altijd iets vets en neem een red bull.
    Sterkte ghehe!

2. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ors drinken, vult razendsnel alles aan wat je mist. Niet heel lekker maar vaak wel een redelijk makkelijke oplossing...

3. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Gebakken ei op brood, water of verse kippensoep.
    Even een uurtje slapen met 2 paracetamol.
    Verder niks doen en een hangdag hebben.

4. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Alleen maar vette bagger eten :p. Lekker gebakken ei met kaas en bacon of inderdaad lekker ranzig naar de Mac. Niets werkt hier beter!

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hopelijk ben je allang van je kater af, maar wat wij doen/deden (komt niet zo vaak meer voor de laatste jaren hihi) lekker naar de visboer een flinke portie echt vette vis halen! Wij nemen dan lekker een grote bak kibbeling met een grote fles water en de kater verdwijnt als sneeuw voor de zon!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Yup! En een paracetamolletje voor de hoofdpijn :p

7. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Misschien een tip voor als je ooit nog een keer meer alcohol gaat drinken.. Drink voor het slapen ORS, echt een wondermiddel 😆 tenzij je zo dronken/vergeetachtig bent dat je het vergeet zoals mijn vriendje afgelopen keer... 😂

8. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Een muis zoeken en de kater op stang jagen :D.

Volgende keer minder "mengen" (geen 6 verschillende soorten wijn of alcohol) en het bij 1 of 2 soorten drank houden. Als ik het bij 1 soort drank houd, heb ik nooit last (al drink ik 5 glazen), maar van 't moment dat ik begin te mengen, heb ik prijs. Zelfs als ik dan maar 2 glazen drink.

En meer water tussendoor en eventueel vlak voor 't slapengaan die paracetamol al slikken - vergezeld van een halve liter water.

9. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg ook een kater van verschillende soorten drank door elkaar! Ook verschillende soorten wijn. We worden ouder hè!

Tip voor de volgende keer: heel veel water drinken vóór het slapen gaan, multomap onder je kussen.

En goed uitslapen.

Cola wil ook wel helpen.

10. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Herkenbaar! Ik heb het vooral met droge witte wijn, dan is 1 glaasje al genoeg voor een kater s'ochtends :( Dat drink ik dus niet meer..

Deel Deze Pagina