Idd zoals al velen aangeven, klacht indienen bij de TNT en laat hem lekker zelf zijn jas maken is zijn probleem! Moet hij maar voorzichtiger zijn!
gelukkig ....... ik denk dus niet raar wel fijn!! ik stond ook echt te stomen...... pfffff irritante man joh... heb de vorige keer ook al gezegd, ja ik kon niet open doen straks want ik zit met 2 kleine, in de luier zittende kinderen, dan ren ik niet voor elke bel naar de voordeur. gaat ie vandaag in 1 uur tijd weer 3 keer aanbellen MAN ik kon m wel wat. maja ik durf dan weer niet zon grote mond te geven terwijl ik van binnen echt kook... heb ook meteen mn vriend gebeld. ik wil NU dat je t regelt ik hoef die vent niet nog een x te zien. maar ben ook wel bang dat als we raar tegen m gaan doen dat ie iets met onze post gaat doen ... je weet t maar nooit tegenwoordig.. en bleHHHHHH van frustatie heb ik net een kilo maltesers op zitten eten en nu ben ik misselijk
Whaha ik moet echt lachen om je malteser verhaal Verslavend he Maar meid waarom bel je zelf niet even naar tnt? Die helpen je echt supergoed, leg het verhaal even uit zoals je nu ook aan ons hebt gedaan en ze zullen voor een oplossing sturen. En als je bang bent dat je post straks niet aankomt; gewoon weer bellen Dan wordt er waarschijnlijk iemand anders op jullie wijk gezet als ze klachten blijven krijgen. Bij ons weigerde de postbode pakketjes te brengen omhoog, hij belde niet eens meer aan maar gooide standaard briefjes in de brievenbus dat ze het de dag erna weer zouden proberen terwijl wij gewoon de hele dag thuis waren wachtend op het pakketje. Gebeld dat dit vaaaaak voor kwam (want dat was echt zo) en daarna hebben we er geen problemen meer mee gehad
mijn hemel wat een verhaal . nee hoor die vent kon voor mij van de pot pleuren. en zijn reet afvegen met zijn jas....
En dan zo'n man binnen halen. Jij boven naald en draad halen of de baby huilt. Neemt hij de laptop mee ofzo en weg is ie... Ik zou zo'n rare nooooit in huis halen. Is het jullie vaste postbode? Ben wat dat betreft erg argwanend.
Ik zou denk ik vragen of het een grapje is dat ik zijn jas moet maken. Mafkikker. No way dat die jas gemaakt zou worden. En al helemaal niet door mijn schoonmoeder. Maar je hebt natuurlijk wel die postbode aan je broek hangen omdat jou man goedkeuring heeft gegeven. Misschien had je m niet door moeten sturen naar je man, en gewoon zelf af moeten handelen. Nu zit je met de gebakken peren. Blijft lastig, dat zeker.
Wat een rare vent. Als hij nou achter een paaltje van de gemeente was blijven hangen, vraag ik me af of hij op het gemeentehuis ook zo'n stampij zal hebben staan maken.
Niet meer opendoen als die vent voor de deur staat, echt niet! Volgens mij is ie niet helemaal 100% ofzo
Ik werk bij TNT en ze hebben echt een hele hoop jassen hoor dus snap niet wat die kerel loopt te zeuren. Moet ie maar niet ergens achter blijven haken. En anders moet ie t maar lekker zelf gaan naaien. Wat een dwaas zeg.
TNT bellen, 3x in 1 uur aanbellen is gewoon stalken!! Helemaal met 2 kids die misschien net in slaap zijn, ik had hem de huid vol gescholden als ik boven was met 2 vervelende kids hoor :d
Mafketel. Echt dus niet dat ik zijn jas zou maken. Hij blijft achter het hek hangen, zijn probleem dus. Ik zou hem ondertussen wel de huid hebben volgescholden, 3x in een uur aanbellen, wat denkt ie wel niet.
nou hopelijk heeft ie nu door dat ik m NIET ga maken...... als ie weer gaat aanbellen ga ik ook wel boos worden. heb er nu echt geen zin meer in. wel lieve reacties allemaal!!! had ik echt even nodig. want heb al een baaldag (al sla je me dood waarom, hormonen denk ik) en vorige keer kwam ie ook al NET op het moment dat ik er ff doorheen zat. voelt ie dat aan ofzo?
Hahaha, dit vind ik echt onwijs grappig! Heb je al gebeld? Ik ben wel benieuwd wat de klantenservice zei!
Nee heb niet gebeld, ik ben niet zon bel held.... sorry hihi... ( heb soort van telefoonangst) Maar uhmmm volgens mij zei mn vriend dat hij TNT had gebeld ,maar dat ze daar een beetje vaag deden... naja ben er nu ook vast vanaf
tegen hem zeggen dat hij maar had moeten uitkijken, en jullie niet verandwoordelijk zijn voor zijn jas....wat een loser zeg! en wat een lef om 't uberhaub te gaan vragen....
Helemaal mee eens! Had ie maar uit moeten kijken. Hier laatst ook zo'n zeilerd. Dat het hekje dicht was, dat schijnt niet te mogen T ding is een halve meter hoog. Pissig aanbellen hier. Dat het belachelijk is dat dat ding dicht is. Ds heb die beste man even verteld dat hij beter er even overheen kan stappen dan dat ik hem openlaat en mn dochter ervandoor gaat en de drukke weg oprent met alle gevolgen van dien. En dat dat ding er niet voor de sier voorzit. Geen last meer gehad van die vent. Vroeger nooit last gehad van postbodes, maar vind ze wel zeikerig de laatste tijd
Ik en mijn man piesen zowat in onze broek van dit verha, lijkt wel een filmscript! Hahaha het is zijn eigen dikke schuld dat hij achter het hek os blijven hangen dus moet hij maar een nieuwe regelen bij zijn baas. Als hij zijn been breekt voor jou voordeur gaat hij dan ook jou verantwoordelijk stellen of vragen of je hem wil ingipsen hihi
Ik zou toch echt een klacht indienen hoor! Vind dit echt heel ongepast gedrag voor iemand in functie. Hij is wel het 'visite kaartje' van TNT en het lijkt me toch niet de bedoeling dat hij 'klanten' gaat lastig vallen met dit soort fratsen. En dan nog zo achterlijk vaak aanbellen. Ik zou vragen wie hij wel niet denkt dat hij is :x