je kan m natuurlijk ook maken met enorme steken en een afwijkende kleur draad. vooral een paar knoopjes erin.....
Haha, wat een verhaal.. Kan me ook niet voorstellen dat zijn baas boos is. Het bedrijf van mijn vriend rijdt ook voor TNT, en die jassen geven ze te pas en te onpas aan alle chauffeurs. Wij hebben er hier ook een aantal en mijn vriend gebruikt ze niet eens...
Zeikvent of niet, maar daarvoor ben je toch verzekerd? Jouw hek werkt niet naar behoren en als mensen dan hun kleding daaraan kapot scheuren dan kun je toch bij je verzekering terecht? Of ben ik nu gek. Als het heeft gesneeuwd oid en het is daardoor glad en je doet daar niks aan, ben je idd verantwoordelijk als iemand voor jouw huis valt
whaaaaaaaaaaahahaha, ik zou niet bijkomen als ik zo'n vent aan mijn deur kreeg. Mijn man zou hem waarschijnlijk bellen en voor eens en altijd duidelijk maken dat hij niet meer aan moet bellen om over zijn jas te zeiken. Of je haalt zo'n mooi strijplaatje van David de kabouter en haalt die ff over zijn scheurtje heen.
Heb het even aan mn man gevraagd die werkt onder andere voor TNT. HIj zegt dat je zijn naam en de naam van de leidinggevende vragen, en het telefoon nummer, dan krabbelen ze meetal wel terug Als je het krijgt inderdaad gewoon bellen, en je verhaal doen. Het is onzin dat tnt jou verantwoordelijk voor stelt. daarom is het bedrijfkleding en een klein bedrijfongevalletje. Daarom krijgen ze dus bedrijfkleding omdat, als die met hun persoonlijke kleding gebeurd, iemand dus wel aansprakelijk zou kunnen stellen. Als je wilt kan mijn man er wel even verder voor je naar infomeren
Ik las je verhaal laatst al in een ander topic, toen vond ik het ook al zo belachelijk.. Als die man op straat valt en een kapotte broek heeft gaat ie toch ook niet langs het gemeentehuis, vragen of daar iemand is die het even kan naaien? Nee hoor, die man kon het echt vergeten bij mij. En ik zou inderdaad de TNT bellen. Op internet kun je ook een gewoon 020 nummer vinden ipv een duur 0900 nummer
is het wel een TNT jas, of die van zichzelf? Zn werkgever is ervoor verzekerd, daar is werkkleding voor. Is het zn eigen jas, dan is het zn eigen schuld. Had ie zn TNT jas maar moeten aantrekken
ik zou zn jas echt niet maken. Bij TNT kan ie gewoon een nieuwe halen. en anders doet hij het lekker zelf. kom nou het is naar een jas.
Misschien kan hij ipv bij jou aan te bellen, beter aanbellen bij een opticien zodat hij in het vervolg de tuinhekjes open doet ipv er doorheen te lopen.
ik zou gewoon het niet apparaat pakken en er een paar nietjes in rammen (liefst als hij hem aan heeft)
Jeetje wat een verhaal! Wat een lullo zeg! Volgens mij heeft hij aandacht tekort of zo. Afkappen die handel :S
Zeker weten dat mensen daar gewoon die jas kunnen laten repareren! Bedrijfskleding verplicht, en dat word gewoon bij TNT geregeld, kost hem niets! Gewoon even TNT bellen (en ik zou de boodschap erbij doen dat die man inmiddels wel een beetje vervelend aan het doen is.. wel een volhoudertje!)
Krijg een nare smaak van dit verhaals. Is die man wel echt postbode bij jullie of wilhij iets heel anders van jullie? Een zeer rare man (en dat is nog zacht uitgesproken). Mocht hij weer aan de deur staan, niet open doen en anders zeggen dar je zijn werkgever hebt gesproken en dat hij voor kledingreparaties gewoon bij zijn baas moet zijn. Echt heel bizar dit!! Veel succes!
Whahahahahahahahaha ja idd..... ik had al een boek opgezocht op internet, naaien voor dummies..... met een pak naald en draad erbij
hihihihi ja idd!!! Nou het is dat ik hem vaker heb gezien..... en hij echt met post rond loopt.... anders had ik ook echt niet meer open gedaan " mn vriend heeft het afgehandeld en gezegd dat ie t maar met de verzekering moet regelen. Dus ik neem aan dat het nu rustig blijft! mocht ie weer aanbellen dan laat ik het hier wel weten haha.... zie je t topic wel weer een x boven aan staan
heb je intussen al gebeld? ik zou er toch niet te lang mee wachten!? als hij weer aan de deur staat zeg je toch gewoon dat het is gebeurd tijdens zijn werk en onvoorzichtigheid, en wie weet was hij wel zo aan het stuntelen en slordig dat zo de jas is kapot gegaan...laat hem maar bewijzen dat het zo is gegaan als hij beweert!????? anders pakje toch je nietjes machine, klik en hier heb je je dichtgestiktje jas! en nu opzouten!! (grapje)