iemand hier die bij TNT werkt? zeikende postbode, jas kapot

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigges

brigges Niet meer actief

Weet niet of je het al hebt gedaan (ik heb niet alles teruggelezen...) maar ik zou als ik jou was een klacht indienen bij de TNT post.

Postbodes hebben namelijk bedrijfskleding (verplicht!!) Hij kan gewoon naar zijn baas gaan en om een andere jas vragen. Omdat de postbode zo vervelend doet..moet je een klacht indienen wegens "fout" gedrag..;)

Hij mag nl niet bij jullie de schade verhalen want het is bedrijfskleding..kortom hij mag jullie er niet mee lastig vallen. In plaats daarvan zet jij de beste man zelf in een lastig parket door een klacht over hem in te dienen bij zijn baas. Wedden dat je van hem geen last meer hebt? Ook dan even melden dat je hem jullie verzekeringgegevens hebt doorgegeven. Ook dit mag niet. Het is echt een gevalletje "bedrijfsongeval" en daar hebben jullie geen boodschap aan ;)

Ik heb laatst een klacht ingediend over de postbode omdat hij met geweld een dikke envelope door de brievenbus ramde met als gevolg een stukke binnenbrievenbus (een tochtsnor... wat een naam ;) ) De klacht is keurig afgehandeld door de TNT.

Heb even de link voor je opgezocht. Dit invullen en je bent van het gesodemieter af..

Klacht overig | TNT Post

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

super dank je :D

3. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    tssss wat een smurf!!
    risico van het vak hoor.. en dan bij klanten zeuren.. bleh!!

4. Que

Que Niet meer actief

Wat ik zou doen. Ik zou zijn jas aannemen. Wassen met chloor (om alle bacterien kwijt te raken) en dan alle naaden loshalen en hem op een andere manier vastnaaien. als hij dan begint te zeiken, moet je zeggen ach vond het zo verveelend voor u dat ik hem gelijk goed heb gewassen hij was zo vies. Ow u kunt hem niet aankrijgen, tja er zaten wat stiksels los dus heb hem goed vastgenaaid.

Meneer veel plezier met uw jas!!!!

Niemand heeft gezien dat hij achter jouw hekje is blijven haken. Dus wat wil hij nou. Anders doet hij maar aangifte bij de politie. Denk dat ze hem hard uitlachen!!!

Succes en ik zou niet meer open doen voor hem!!!

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    wat een brutale zeg!!!!
    IK zou m mooi niet maken meteen TNT bellen en zeggen tda hij je steeds lastigvalt over een schuertje in zn jad.
    TNT heeft vast wel een nieuwe jas voor m!!!!
    Belachelijk zeg!

6. brigges

brigges Niet meer actief

Als je je klacht mailt en daarin alles schrijft wat meneer flikt, dan heb je het zwart op wit... daar kunnen ze echt niet onderuit.

Als je belt kan het gebeuren dat er zaken worden weggelaten ten nadele van jou.

Gewoon alles zwart op wit...dan MOETEN ze er wel iets mee doen.

En ik bedacht me later... als zijn baas boos op hem is..dan heeft hij wellicht meerdere jassen al versleten en durft hij het dus niet meer aan te kaarten bij zijn meerdere. Hij wil op deze manier zijn inkomen even spekken denk ik.

Ik ben zelf verantwoordelijk geweest voor bedrijfskleding weliswaar bij een ander bedrijf maar er is gewoon een vaste pot voor. Jaarlijks of tweejaarlijks mag er nieuwe kleding worden aangevraagd en bij gaten/scheuren mag dat meteen. Die man is het visitekaartje van het bedrijf en JIJ bent de klant.

Dit is pure intimidatie (ook melden in je klachtenmail :D) en het is nergens voor nodig.

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    iedereen heeft het al gezegd.. maar die jas is zijn probleem..

krijg gewoon de kriebels van je verhaal.. zie er gelijk een type man bij..

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wat een verhaal zeg...waarom gebeuren mij dit soort dingen nou nooit? Had best zo'n maffe postbode aan de deur willen hebben :D

Maar goed, ik snap uberhaupt niet waarom je er op in bent gegaan? Als je gelijk had gezegd: zoek het maar uit, dan was je nu van het gedonder afgeweest.

Mijn vriend had die postbode trouwens niet teruggebeld. Die zou ff vreemd kijken, dan gaan lachen en het waarschijnlijk niet eens geloven.

9. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0

Whahahaha GE-WEL-DIG!! :D

10. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    mijn vriend werkt dan wel niet voor de tnt maar draagt ook bedrijfskleding....
    als hij iets kapot heeft oid kan ie gewoon nieuwe vragen

op dit moment is die vent je gewoon aan het stalken en ik zou volgende keer ook melden dat als ie bezig blijft je aangifte gaat doen wegens stalken!

ik zou ook nooit zomaar me verzekeringsgegevens doorgeven aan die man tis toch bedrijfskleding...die zijn er zodat áls er een ongelukje gebeurd met je kleding je eigen kleding niet beschadigd word

en sorry dat ik het zeg maar je klaagt er wel over maar onderneemt zelf geen actie...
    er is al door meerdere dames gezegd dat je een klacht moet indienen,doe dat dan ook

is niet verkeerd bedoeld maar op deze manier heb je er niks aan behalve het van je af te kunnen schrijven
    terwijl die vent doorgaat met stalken...de mafkees

je zult je echt eens over de telefoon angst moeten heen zetten en bellen...

ik was vroeger ook bang om ergens naartoe te bellen maar heb me er ook overheengezet op een dag en geloof het lucht op en geeft je mss ook nog wel een trots gevoel achteraf dat je dat toch maar mooi ff zelf hebt geregeld

schrijf desnoods ff alles eerst op wat je wilt zeggen,voor als je bang bent dat je dichtklapt;)

11. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hier kwam me zoontje van 6 die op de hoek van de straat bij onze vrienden voor de deur aan het spelen was,met onze post(rekeningen) aanzetten
    had de postbode hem gegeven

ben de beste man achterna gegaan en heb gevraagd wat voor idiote praktijken dit zijn om MIJN post zomaar aan me zoontje te geven...heb toch een brievenbus???

krijg het nu netjes in me brievenbus;)

12. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    owja en denk maar zo...

aan de telefoon kan je niks gebeuren en als je een knalrode kop krijgt ziet niemand hem;):D

13. s1986

s1986 Niet meer actief

En hoe is het met je stalker? Moest vannacht aan je denken dus heb t ff opgezocht;)

14. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

jaaa hahahaha als iemand dit ooit doet, bel mij!
    ik wil er bij zijn om iemand zijn kop zo te zien ahhahaaa
    wat moet dat lachen zijn!

Ik heb wel eens iemand zijn jas kapot gemaakt waar hij bij
    stond..
    Was een vriend van mijn broer en vond het erg grappig om s'nachts bij mij op bed te springen! Ik was 18 ofzo.
    Ik was woest! Ik ben uit bed gegaan hij ook naar beneden , ik
    zag zijn jas, heb een mes gepakt en zei wat ik allemaal irritant vond!
    Ik zei ik vind het altijd zo irritant als ik mijn jas niet kan ophangen als dat lusje kapot is , en hup de mes er door
    en als er gaten in mijn zakken vinden waardoor ik alles in mijn jas kwijt raak, hup mes er door.
    Ik dacht daarna wel oh shit wat heb ik nou gedaan,
    maar ik heb hem nooooooit weer gezien!
    haha beetje offtopic, maar moest er even aan denken
    kan er nu wel aan lachen was echt zijn verdiende loon

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahahaahah

Ik zat er ook aan te denken toen ik de postbode vanmiddag zag!

Deel Deze Pagina