Zegt jou dochter de laatste tijd hou in haar hoofd te hebben? ? Ik zie dat ze veeel ziet te veel soms maar ook de geesten zijn bang ze proberen haar gerusr te stellen stil maar meisje ik doe je niks waardoor je dochter nog banger wordt en is ik voel vooral een vrouw die haar erg beschermt en die alle geesten uitlegt dat het niet kan. Ze is erg gelieft door geesten maar ze is er nog niet klaar voor
Bedoel je hoofdpijn? daar klaagt ze wel geregeld over. Zou ik via pb er iets dieper op in mogen gaan met je? Ik heb namelijk ook mensen bij me, en ik ben benieuwd of zij die ook ziet. Er zit een heel verhaal achter, maar dat doe ik liever via pb..
Ach jeetje, tuurlijk is ze bang maar leg haar vooral uit dat ze niks kwaads doen. En als ze het niet wil, samen met haar vragen of ze weg willen gaan omdat ze bang is. Zet dan desnoods samen met haar het raam open en blaas ze naar buiten. Zij moet nu vertrouwen krijgen. Maar zoek anders professionele hulp hiervoor. Het is moeilijk hoor allemaal
is het ook, je wilt het wel overnemen van haar. Nu slaapt onze hond op haar kamer, dat gaf rust. In zijn eigen mandje, maar het is een stukje veiligheid. We moeten ook wat... Ik ga denk ik idd naar iemand toe, ik heb een betrouwbaar adres gekregen, misschien kan zij iets voor ons doen.
Heel goed. Zij moet het vertrouwen krijgen dat het niet eng is. Ik hoopte een beetje dat ik het verkeerd zag
Ben bang dat je toch wel gelijk hebt, nu moeten we er met elkaar voor zorgen dat ze er mee leert omgaan, mijn zusje heeft hetzelfde meegemaakt, vandaar mijn zorgen ook...