Vervelend meid. Het is sowieso een rot situatie daar! Mijn ouders zijn net vorige week terug, maar mn broer zit er nog. Hopenlijk valt het allemaal mee en komt iedereen veilig aan!
Bedankt meid. Hoop zo dat de ellende daar gewoon stopt en niemand r zijn of haar familie hoeft te missen. Vandaag wel geschokken van de geplande aanslagen maar hoop maar dat het vals alarm is voor iedereen. Inshalah komt hij goed thuis. Ik hoop dat jou broer ook een beetje ver van die ellende af zit en gewoon goed thuis komt!
Dankje meis. Hij is nu in het vliegtuig. Me ouders gaan ook gewoon, hoop maar dat alles goed verloopt.
Hoop het ook voor je! Me man zei vanochtend tegen me dat Egypte voor ons is afgelopen.. We zijn sinds we samen zijn elk jaar daar op vakantie geweest maar hij wilt het er niet meer op wagen, zo jammer! Hopelijk gaat het bij jou ouders allemaal goed! En komt je man vandaag veilig aan! Hoe laat komt hij aan op Schiphol? Ik ga H zometeen wegbrengen, misschien zien we elkaar wel
Oei, wat eng Hopelijk komen je man en je ouders veilig aan en zullen je ouders ook in Egypte zelf niet in een gevaarlijke situatie terecht komen...!!
Hij komt om 15.00. Ik kan hem niet ophalen, auto is bij garage dus wacht thuis op hem. Snap heel goed dat je man daar niet meer naartoe wilt. Ik ben ook bang dat dit jaren gaat duren en niet ineens opgelost.
Natasja op de plek zelf in egypte is het niet gevaarlijk. Ze gaan naar famillie in een boere dorpje twee uur van cairo af. Het is meer de heen en terug reis wat gevaarlijk is. Cairo is momenteel echt niet veilig.
Gelukkig is het bij je familie niet gevaarlijk op het moment...!! Hopelijk zal het weer iets rustiger worden of iig de dreiging afnemen voordat je ouders weer terug komen.
nee daar is gelukkig niets aan de hand. dankje! ik hoop natuurlijk voor iedereen dat er geen aanslagen komen.