wie weet hoe ik dat weer opnieuw in kan stellen? De f5 knop werkt hier niet naar behoren, er staat een cameratje onder die functie, en elke keer als ik op f5 druk dan gaat de camera aan of uit, maar hij ververst de pagina niet. iemand tips?
Bovenaan je internet pagina staat je werkbalk (de www balk zeg maar...) daar staat als het goed is een knopje achter, die je dus met je muis aanklikt, waarop twee pijltjes staan, een naar boven en een naar beneden wijzend. Als je hierop drukt, ververst je pagina ook!
ik heb dan een cirkeltje met een pijltje . Maar idd daar ververst ie ook, maar ben dat zo gewend met die f5 knop dat het automatisme is om daar op te drukken
ohw merk dat als ik die fn knop in hou en dan op f5 druk dat ie wel ververst. Wel raar want eerst kon ik gewoon op f5 drukken
Kun je volgens mij niet eens echt zien.. maar het werkt volgens mij als een soort numlock of capslock (ben hier ook maar de bosuilman aan het napraten hoor..) als het goed is, is het cameraatje onder de F5 een beetje blauwig, en de Fn knop ook. Dus als die knop ingedrukt is, dan krijg je alle 'blauwe functies' op je toetsenbord. Dus in plaats van de F5, doet ie dan het cameraatje. Als de Fn knop aanstaat, zou je em uit moeten kunnen zetten door er gewoon op te drukken.... en om te testen zouden ook de andere 'blauwe functies' bij andere knoppen het moeten doen... Maar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor! Succes in ieder geval
Huh? Misschien heb je een soort omgekeerde Fn knop gekregen! Weird... dit gaat mij computer technisch echt boven de pet ben ik bang...
oh en weet iemand toevallig hoe je een volledig scherm weg krijgt? want ik zat net bij mijn eigen toetsenbord uit te proberen hoe dat werkt en nu heb ik per ongeluk volledig scherm aangezet...
bosuiltje: ik snap niets van je verhaal . Ik heb niets blauws op mijn laptop of bij de f knoppen. Weet nu wel dat als ik de fn knop ingedrukt hou en op f5 druk hij wel ververst, maar waarom hij dat nu ineens doet geen idee.