ik wou eigenlijk spinazie met aardappels en speklapjes eten maar heb ineens zoveel zin in kibbeling wat zouden jullie doen spinazie en aardappels staan al op.... is kibbeling (vis) echt not don met spinazie. ik ben ook zwanger.
ja op de eene site staat weer dat het een bakerpraatje is en op de ander dat het echt niet goed is... twijfel twijfel nog meer.
Ik dacht dat ze alleen 'moeilijk doen' over zalm met spinazie? Terwijl dat trouwens ook echt een ontzettend lekkere combi is
Ik heb laatst dus ergens gelezen dat door het tegelijk eten van vis en spinazie schadelijke gassen vrij kunnen komen. Geen idee of het zo is maar ik wilde het toch maar even zeggen
ja als ik een scheet laat komt er ook schadelijk gas vrij. ik neem dat allemaal met een korrel zout. zolang je niet elke dag kilo s spinazie met vis eet zal het allemaal wel meevallen. maar goed ieder moet doen waar ie zich lekker bijvoelt
Hahahahaha o mij god dát klinkt echt raar. Vis en spinazie, vergeleken met marsepein, klinkt erg lekker
Juist niet, zalm en spinazie "mag" wel in tegenstelling tot andere vis Waarom mag ik geen vis met spinazie of sla eten? | Voedingscentrum
Ik neem aan dat de voedingscentrum hiermee bedoeld als je je dit meer dan 1 keer per week in deze combinatie eet? Ik eet namelijk eens per maand ofzo witvis in combinatie met spinazie. Ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje paniekzaaierij zeg