Iemand hier een mening over??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door plurk80, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

nou als de test maar duidelijker wordt!

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik kan je helaas niet blij maken. Bij mij betekende dit nooit veel goeds. Hopelijk voor jou wel en loopt het straks snel op!

Succes!

3. suze

suze Lid

18 okt 2011
    74
    0
    0
    Ha meid wat vervelend, zit momenteel in dezelfde situatie als jij. Ook miskraam in april en nu van die kv testen die niet echt duidelijk oplopen.
    Ik had trouwens gisteravond wel een duidelijke test met predictor. Ik had ook gister me NOD.

4. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig hè, ik voel wel canailles dus ik vind het gek dat het niet oploopt. Ik heb een clearblue digitaal besteld. Hopelijk kan ik die morgen doen. Daar zou nu dan al 2-3 moeten staan toch? Ik ben benieuwd!

5. suze

suze Lid

18 okt 2011
    74
    0
    0
    Ja zeker lastig, ik wil morgen ook die clearblue digitaal doen. Gister stond er 1-2. Dat was met middagurine. O zo erg, loop mezelf helemaal gek te maken. Wil dat ook helemaal niet maar die onzekerheid overheerst te erg. Succes met testen morgen, ik hoop dat er 2-3 komt te staan dan kan je weer even wat rustiger worden.

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Of even langs bij huisarts, die kan ook testen...

7. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad Suze, ik was bij mijn vorige zwangerschappen helemaal niet zo. Ik zal idd pas gerustgesteld zijn als er dan 2-3 komt te staan. Hoe voel jij je verder?

8. suze

suze Lid

18 okt 2011
    74
    0
    0
    Ik ook niet hoor zo nerveus als nu ben ik nooit geweest. Ik vertrouwde altijd op een positieve test. Ik voel me nog goed, gister heftige hoofdpijn en af en toe steken in mijn borst. Durf nog niet blij te zijn. Ga ergens volgende week de verloskundige ook pas bellen. Is denk ik een soort van zelfbescherming. Maar als de testen op gaan lopen is het weer spannend om over die 9 weken heen te komen. Pfff ik wil zo niet zijn maar het is verdomd moeilijk om mijn gedachten ergens anders op te focussen. Hoe voel jij je? Wel zwanger?

9. vrouw33

vrouw33 Actief lid

10 jun 2013
    139
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is toch een goed teken?!

10. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik voel me goed, af en toe wat misselijk verder nergens last van maar ik voel me op de een o andere maner toch wel echt zwanger! Ik ben er ook continu mee bezig echt niet grappig, het gaat niet uit mijn hoofd. Jij ook succes met testen en hopelijk komt er snel meer rust in ons hoofd. Ik ga trouwens ook pas volgende week een verloskundige bellen.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden maak jezelf niet zo gek........

Test met een soort test en om de dag ;)

12. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt helemaal gelijk lov! :)

13. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    De clearblue zegt 1-2 terwijl ik nu 4 weken en 2 dagen ben. Is dit dan wel goed?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,1 KB
      Weergaven:
      5
  14. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ja hoor, gefeliciteerd!

15. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ja klopt hele maal gefeliciteerd

16. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Ja hoor, zit wellicht tegen de grens dat hij 2-3 zal zeggen. Ook zou het kunnen dat je net een paar darm minder lang zwanger bent. Daarbij is het een indicatie en geen absolute wetenschap ;)
    Don't worry! (alleen als ie over twee weken nog steeds 1-2 aangeeft)

Gefeliciteerd en probeer te genieten, je bent nu zwanger! Snap je onzekerheid hoor, gezien je MK.

17. suze

suze Lid

18 okt 2011
    74
    0
    0
    Ik ook 4 weken en 2 dagen en hij geeft ook 1-2 aan!
    Ik denk dat ik een wat latere innesteling gehad heb! Succes meid!

18. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

19. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    wauw wat fijn zeg zo na je miskraam! gefeliciteerd!
    ik snap wel dat het door je miskraam wellicht extra moeilijk te bevatten is en dat je toch wel bang bent, zou ik ook zijn! hopelijk blijft het kleintje plakken en heb je over een paar weken een prachtige echo!

even een vraagje waar ikzelf nieuwsgierig naar ben, je hebt 9 april een miskraam gehad zeg je, heb je daarna nog 1 cyclus gehad of is het nu voor het eerst dat je ongesteld had moeten worden? was je cyclus na de miskraam langer? ik heb met 7 weken een miskraam gehad en ben nu overtijd maar wellicht is de cyclus door de miskraam wel wat verlengt, heb negatief getest.

20. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi pearl,
    Ik heb op 16 april een curretage gehad en 28 dagen daarna was ik ongesteld (normaal heb ik een langere cyclus) en nu dus alweer zwanger. Hoewel ik echt nog steeds mijn twijfels blijf houden omdat alle testen xo licht blijven. Maar goed wachten is de enigsteoptie!!
    Succes!

Deel Deze Pagina