Nee maar soms scheelt het wel eens een paar uur ja. Die worden dan niet terug betaald als er een vaste afspraak is gemaakt. Daarentegen loopt het tegen en hij moet bvb 2 uur meer maken word dat ook niet extra gerekend. Soms heeft de klant pech en soms mazzel. Wie weet komt er iets positiefs uit het gesprek. Maar als hij zou zeggen helaas zou dat zijn recht zijn.
Jeetje anders neem je eerst contact op met degene en ga je daarna pas je gal spuwen.... Soms is internet een vreemd ding
Je moet altijd meerdere offertes opvragen, ook als je goede verhalen over iemand hebt gehoord. Dan weet je beter of de inschatting van de partij die je voorkeur heeft, ook reeel is. Aangezien je akkoord bent gegaan met een vaste prijs vooraf, mag de electricien er ook op vertrouwen dat je dat onderzoek hebt gedaan en dat je bereid bent het risico te nemen dat het hem mee zit, net zo als hij het risico neemt dat het tegen zit. Als je akkoord gaat met een vaste prijs moet je niet achteraf klagen dat hij sneller klaar was.
Jeetje een prijsafspraak is een prijsafspraak.. als het tegen gezeten had en hij een dag langer bezig geweest was dan had je het toch ook niet erg gevonden. Ik zou voortaan geen prijsafspraak meer maken maar een prijs per uur...
proest! dus ervaringen vragen mag niet? volgensmij nog steeds een forum toch ga anders even een uurtje slapen mischien ben je dan wat beter te pas
Nou wat ben jij aardig zeg Je komt wat schreeuwerig over Misschien moet jij even lekker gaan slapen On topic: Prijsafspraak is prijsafspraak....je eigen fout dus geweest. Ontzettend aardig dat hij jullie tegemoet wil komen. Vakman.
o ik ben super uitgeslapen maar vind het gewoon vreemd dat je al zo over iemand praat terwijl je diegene nog niet eens gevraagd hebt hoe en wat. Tegenwoordig schijnt alles te mogen online
mijn man heeft geen kantoorbaan en is aan het werk hij kon niet eerder bellen. en ik vroeg mij gewoon wat af,kan toch?
Helemaal mee eens. Voortaan andere afspraken maken TS. Of waren jullie heb ook tegemoet gekomen als bleek dat hij meer uren had gemaakt en hij graag wat meer geld had gezien?
we hebben er nog een beetje kijk op hoor,als hij had gezrgd 3dagen hadden we er niet mee in zee gegaan. we wisten dat 2,5 dag al ruim was.
Misschien moet je zelf even een uurtje gaan liggen je komt nogal gepikeerd over. Vaste prijs is vaste prijs en vind het heel netjes van die kerel dat hij jullie tegemoet komt in de kosten. Les voor de rest van de verbouwing.
o ja sorry... ik neem altijd zelf de touwtjes in handen vandaar dat ik dacht dat je zelf contact op kon nemen