kan zijn hoor heb maar 4uurtjes slaap gehad,vind het wel vreemd trouwens want als jullie dit was overkomen (helft van de uren geen 2,uurtjes he maar 10hele uren) hadden jullie je niet een keer achter de oren gekrabt?? ik kom blijkbaar van een andere planeet ofzo maargoed dat is hier wel vaker we hebben het geld liggen dus no problem!
Gekrabt, manlief gebeld, overlegd, electicien opgebeld, overeengekomen dat de prijs wat naar beneden kon en klaar. Zo gaat dat met een verbouwing. Maar mn gal op internet zetten? Nee dat had ik niet gedaan. Misschien op tijd op bed vanavond.
Nou...natuurlijk mag je je verhaal doen en ook advies vragen... Daar is het forum wel voor ( vind ik) Maar je merkt wel dat je maar 4 uurtjes hebt geslapen
oooooh maar ladys jullie zijn ook geweldig hoor echt waar,superwomans!!!! (genoeg veren??) pfffff gezeik
met 4 uur slaap kan jij de slaap vast beter gebruiken als mij idd!! Ik slaap iedere nacht netjes 8/9 uur en dat met 3 kids
nou sorry dan,maar sommige gaan gewoon maar door he,word daar soms ook ff een beetje moe van hier. ja nog meer moe dan ik al was.
Jeetje, gaat wel lekker hier... Volgens mij zouden de meeste mensen toch wel balen als een vakman zegt dat hij 2-2,5 dag bezig is, en uiteindelijk klus gedaan is in 10 uurtjes. Ts stelt gewoon een vraag toch. Fijn ts, dat hij het wil compenseren.
Jeetje, vind dat ts nog lang normaal heeft gereageerd op al die opmerkingen.. Jullie verklaren haar bijna voor gek.. Ts, fijn dat ie jullie tegemoet wil komen!
Wat een ontzettende bitchy opmerking. "Kijk mij eens geweldig zijn ik krijg lekker 8 uur slaap en ik heb zelfs 3 kinderen."
@ TS, ik begrijp je wel hoor! Als het langer had geduurd had je vast een extra rekening gehad, waarom dan niet als je minder uren krijgt minder betalen? Vind ik een logische gedachte...
Nou ik vond het wel logisch van ts. Een werkdag is gemiddeld zo'n 8 uurtjes per dag en niet 10 uurtjes in 2 dagen. Netjes dat hij jullie tegemoet wil komen.
tjonge wat kunnen sommige dames hier vals zijn zeg. Ts vraagt gewoon wat en ja ik vind dat ze die vraag rustig mag stellen. Je hebt namelijk er electriciens tussen zitten die meer uren aangeven dan dat ze werkelijk werken etc (of zelfs gewoon een eurootje of 100/200 achteraf bij de prijs opdrukken zoals een familielid van mij doet ) ts fijn dat hij jullie tegemoet wil komen
Nou, ik vind het niet meer dan normaal dat hij jullie enigszins tegemoet is gekomen! Neem aan dat die man ook graag werk wil houden.. Hij weet zelf ook wel dat er voor hem 10 anderen zijn.. Natuurlijk heeft hij gewoon "recht" op het geld wanneer hij dat met jullie overeen is gekomen. Maar hij heeft alles natuurlijk zelf ook wat ruimer ingeschat. Wat ook heel logisch is want vaak kom je met elektra een hoop tegen wat niet goed is, of wat nog extra veranderd moet worden.. Maar aan het einde van het liedje is hij wel degene die werk en inkomsten moet houden en op een juiste manier met zijn klanten dient om te gaan.. Ik zou je overigens toch wel aan willen raden om, bij grote klussen, meerdere offertes op te vragen. Je kunt op die manier waarschijnlijk best wel wat geld besparen en je kunt wat beter vergelijken of alle elektromonteurs met dezelfde dingen komen. Ik weet natuurlijk niet wat er gedaan moet worden, maar soms kunnen ze je nog wel op wat ideeën brengen waar een ander niet mee gekomen is en waar je uiteindelijk een hoop profijt van hebt. (stopcontacten, extra kabels, loze leidingen enz.)
Zeggen wat je denkt kan ook iets aardigs zijn..... Fijn TS dat hij jullie tegemoet komt! En ja ik had me ook afgevraagd of dit een normale gang van zaken was. En dan is een forum normaal gezien best een goeie manier om dat te toetsen.