Hoi dames, Hier in de buurt is er in een winkel een mooie aanbieding voor een complete uitvoering van de Quinny BUzzz 33. Alleen dit model komt uit 2009 (vandaar de aanbieding), nu ben ik benieuwd: wat zijn de verschillen? ZOu ik deze prima kunnen kopen of is er dusdanig veel aan de wagen aangepast dat het toch het extra geld wel waard is om voor de versie van 2011 te gaan? Hoop dat jullie me kunnen helpen!!!!!!
Ik vind het geen fijne wagen en zou nog eens goed nadenken of je hem echt wil! Ik had model 2007 buzz Sulpher. Dus misschien is het met de tijd verbeterd.
De modellen 2009 hadden problemen met de reiswieg die heel erg naar beneden kantelden. Alle reiswiegen hangen een beetje naar beneden maar de Buzz had het toen heel erg. Vanaf model 2010 zijn de wielen ook verbeterd en de het hangen van de reiswieg verholpen. Ik zou dan eerder kijken of je misschien een model 2010 op de kop kan tikken. Ook zou ik er rekening mee houden dat de quinny Buzz een erg onderhoudsgevoelige wagen is. Door de automatische luchtveer en het enkele voorwiel moet je hem regelmatig schoonmaken en insprayen met siliconespray. Je mag eigelijk ook niet te veel (zeg niks) aan de duwstang hangen vanwege de luchtveer omdat dan je frame krom kan trekken en je hem niet meer ingeklapt kan krijgen of je voorwiel gaat blokkeren.