Iemand hier ervaring mee?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Nadesy, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meiden die bv geven,ik heb een leuke link ontdekt weet niet of het wat is maar mischien leuk om even naar te kijken,voor de moeders die niet zo in het openbaar durven te voeden

http://www.omhethoekje.nl/Webwinkel-Pro ... blauw.html
    Ik zit er zelf aan te denken 1 aan te schaffen,maar ben benieuwd hoe de ervaringen ermee zijn,

2. Valerie28

Valerie28 Lid

29 jan 2009
    14
    0
    0
    Zeist
    Ik heb twee vriendinnen die er een hebben en zij zijn er erg tevreden mee geloof ik. Ik zal het eens voor je navragen of zij nog op- en aanmerkingen hebben als je wilt.

Zelf wil ik er ook wel eentje hebben, maar ja dan moeten we eerst nog ff zwanger worden :rolleyes:

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Hmm, ik heb er geen ervaring mee, maar mij lijkt het eigenlijk ook wel wat. Ik ben sowieso niet zo van 't voeden in 't openbaar (ik heb er geen moeite mee als anderen het doen, maar ik vind het voor mezelf niet zo prettig), maar als 't toch eens gebeurt drinkt Milan ook heel slecht omdat hij steeds wordt afgeleid door alles om 'm heen. Ik lees dus even mee...

4. Valerie28

Valerie28 Lid

29 jan 2009
    14
    0
    0
    Zeist
    Hoi Derona,

Zoals belooft heb ik het even voor je nagevraagd, Dit is wat mijn vriendinnen ervan vinden:

" Zoals je weet heb ik de witte voedingsdoek (wat neutraler) en hij werkt prima wat mij betreft. Zet maar op het topic dat het wat mij betreft een aanrader is."

" Ik had eigenlijk eerst de kipkep maar die heb ik maar twee keer gebruikt, wat een mormel was dat. Bram lag daar veel te opgesloten in, dat was niet fijn. Die heb ik dus weer via marktplaats verkocht.
    Daarna heb ik een tijdje een hydrofiele luier gebruikt maar die schopte Bram steeds los en dat was wel onhandig want dan viel hij weer van mijn schouder.
    Ik ga vrijdag bij Danielle langs om haar voedingsdoek te proberen en als die bevalt dan koop ik er ook een. Dus ik kan je nog niet zeggen of hij bevalt dat moeten we nog testen..."

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ja hier ook,ik heb er ook abslouut geen moeite mee als andere het doen,maar het is ook niks voor mij,

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ok fijn dat zij het een aanrader vind hihi

7. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik vond het in het begin niks en toen voedde ik met badcape over mijn schouder en Tygo heen... nu is het veel makkelijker voor me... als ik echt ver weg ben trek ik mijn BOOB BV trui aan en daarin ziet ook niemand wat!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    boob bv trui?

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
  10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ok ik ga daar even spieken :D

11. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hallo,

Ik gebruik in t openbaar ook een hydrofiele luier. Had ook eerst het probleem dat hij altijd afviel, maar nu schuif ik een hoekje onder mijn bh bandje! Werkt prima, en stukken beterkoop. Want ook ik heb een draagdoek, die ook dienst kan doen, maar wat een gedoe! Leve de hydro's.

12. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik gebruikte in het begin een hydrofiele luier, maar uiteindelijk besloten dat niet meer te doen, gewoon trui een beetje omhoog en niemand die mijn blote borsten zag. Het viel meer op met doek dan zonder.

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    ik doe dus alleen de rugby houding,en dan zie je juist wel veel tiet

Deel Deze Pagina