Ik heb mijn cyclus goed in de gaten gehouden en ik kan mijn eisprong voelen, dus dat vergemakkelijkt het wel een beetje. Ik had al wel ovulatietesten gehaald voor de volgende ronde, maar dat hoeft nu niet meer
@ mamacharlotte86 dat is ook nog jong idd! mooie leeftijd voor een 1e kindje! kun je het wachten nog vol hpuden?? xxx
@mamacharlotte86 bedankt trouwens voor de link! leuke site... ga het toch maar eens proberen om t slijm in de gaten te houden! en gewoon "klussen" rond de helft van m'n cyclus daarna zien we wel verder! xxx
Haha ja ik kan het nog wel volhouden hoor. Voel nog maar weinig.. Maar ben ff in de war hoor, welke site bedoel je precies?
Haha dacht al zoiets! En ik was inderdaad benieuwd geworden dus heb de site even bezocht Wel weer leuk, maar heb altijd het idee dat ik alles al wel weet van zo'n site! Ze zeggen allemaal wel hetzelfde.. Maar goed, even een soort van 'afleiding'.. (?) Niet echt natuurlijk!
ja heb ook al heel wwat sites doorgespit op zoek naar tips en symptomen maar je word er eidenlijk niks wijzer van maar toch hoop je stiekem dat je DÉ tip leest die je nog niet wist maarja...jammer genoeg heb je t zelf niet in de hand! maar ga nu toch eens op m'n slijm letten...kijken of dat lukt wil eigenlijk nog niet aan de ovutests! xxx
Snap ik, die zijn ook vreselijk vervelend. Ik heb ze wel gebruikt maar werd er gek van! Je wordt er echt niet wijzer van ofzo, en het kost alleen maar geld! Slijm voelen niet
vandaag weer een vriendin van me die vertelde dat ze zwanger was...en dat terwijl haar man vorig jaar getest is na een ziekte op z'n vruchtbaarheid en bleek niet meer vruchtbaar te zijn...echt een wonder!!! super gaaf voor hun ben ook super blij voor ze maar weer zo frustrerend dat het bij hun gewoon gebeurd en anderen er zo hun best voor moeten doen... xxx
hoor inderdaad zo vaak dat je er gek van word van die testen...dat word het echt zo'n moetje! is maar wachten tot m'n ongi weer voorbij is...haha