is het wel verantwoord??? spoedje!!!

Discussion in 'De lounge' started by tico, Dec 4, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    Dames,

Wat vinden jullie, we hebben afgesproken straks sinterklaas te vieren bij familie. Ik heb er echt heel veel zin in, echter het sneeuwt hier zo vreselijk! en het is toch wel een ritje van 3 kwartier. Wat vinden jullie doen of toch maar afbellen? Baal hier zo van want heb er echt zin in!

2. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja met dat dilemma zitten wij ook op dit moment.
    Hier (provincie Utrecht) is het nog droog, maar we moeten naar Brabant. Zo even op weeronline en buienradar kijken voor de voorspelling.

Heen zal nog wel goed gaat maar ja je moet ook weer een keer terug...

3. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zou gewoon gaan en vooral heeeel maar dan ook heeeel voorzichtig zijn en eventueel voor nood slaapspullen meenemen. Ook misschien handig om een deken, slaapzak of iets dergelijks mee te nemen mocht er onverhoopt was gebeuren evenals drinken en wat te eten.

Succes!

4. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Hey!
    Hier hetzelfde probleem. Alleen wij zouden vanavond pas gaan ivm het werk van vriendlief.
    Ik weet niet hoe laat jullie van plan waren te gaan? Wij kijken het namelijk nog even aan wat het weer vanmiddag gaat doen. Maar goed als het dit weer blijft gaan wij niet hoor.
    Als ik jullie was zou ik ook geen risico's nemen. Succes met jullie keuze en als jullie wel besluiten te gaan; doe voorzichtig!

5. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Snelwegen zijn gewoon schoon hoor!! Maar vooe het geval zou ik ook slaapspullen meenemen etc

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ga gewoon lekker rijden, wij gaan zo eerst naar Almere, dat is een half uur, en dan terug naar zwolle, dus zo'n 1,5 uur onderweg, en zo'n drama is het niet op de weg, gestrooid, rijden genoeg autos dus wegen zijn prima begaanbaar, alleen hier in het dorp niet maar dat is gewoon even iets beter uitkijken.

Paar vlokken sneeuw en heel NL is ontregeld, in finland en zweden rijden ze ook gewoon door wee heen wat 50x extremer is dan hier.

7. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik zou ook gewoon gaan hoor. Gaat prima nu.

8. ma1

ma1 Fanatiek lid

Mar 14, 2010
    1,211
    0
    0
    Ik zou wel gaan maar , zou wel een pyama en tandenborstel meenemen

9. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    Tja weet natuurlijk niet hoe de snelwegen zijn hier is het in ieder geval (in de straat) helemaal wit. Blijven slapen is echter geen optie aangezien manlief morgenochtend om 6 uur moet beginnen met werken. Brrrr krijg er de zenuwen van!

10. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    woon trouwens in de buurt van rotterdam iemand ook uit die buurt????

11. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    snelwegen bij utrecht zijn schoon hoor:D en brabant ook

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Gewoon doen. Maar wel heel voorzichtig rijden. En inderdaad spulletjes meenemen voor het geval je niet meer terug kunt. Alleen lijkt me dat niet, want het gaat vandaar al een beetje dooien...

13. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    snelwegen zijn schoon, dat wordt gewoon goed onderhouden, dat moet ook wel he! Maar nee in de binnenwijkenis het in sommige plaatsen spekglad, maar snelweg kun je makkelijk rijden.

14. tico

tico Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    1,311
    0
    0
    wat jij zegt devilchase is wel waar, maar we zijn het hier natuurlijk ook niet zo gewend. En jij bent volgens mij zeker met auto's wel een stoer type, en ik ben maar een mietje daarin hahah.

15. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ja ok, is wel zo maar daar noem je me ook een paar landen. Die zijn natuurlijk veel meer gewend dan wij.

Ik zou wel gaan (mits ik niet zelf achter het stuur zou moeten:D) maar wel voor de zekerheid slaapspullen meenemen.

16. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    @tico.. als jou gevoel zegt niet doen, dan moet je het niet doen.
    Bij mij gaat veiligheid voor alles!
    ik woon naast denhaag, en tis hier 1 groot drama in de week.. stoep en weg zijn 1.. de hoofdwegen hier zijn redelijk, snel weg geen idee van.. maar als ik zo de mensen zie rijden denk ik.. ik blijf lekker binnen zitten!

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik rij zeker wel verantwoord en rustig, en gladheid is doodeng, maar mensen denken vaker veel ernstiger dan dat het daadwerkelijk is. Als je gewoon rusrig rijdt en wat minder op de rem trapt en wat meer afremt op de motor, is het prima te rijden. Al scheelt het wel of je zomerbandjes of dikke winterbanden onder je auto hebt:)

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja maar hun moeten rijden in 50 cm sneeuw. Wij in 2. Komop :)

19. Aurin

Aurin VIP lid

Oct 10, 2008
    8,337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    denk ook dat t een kwestie is van hoe zeker voel je je in de auto..

20. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113

Hahaha snap het ook wel hoor, ze zouden ons vast vierkant uitlachen maar doordat dit bij hen dagelijks voorkomt en dan maandenlang stelt het voor hen vast minder voor dan voor ons aangezien het hier maar vaak een kwestie van een paar weken is en dan niet eens elke dag. We zijn wat minder gewend denk ik.

Share This Page