Deze week wou ik mijn mamafiets op de standaard zetten...brak de rechterkant af! Kon gelukkig dochter mt fiets net opvangen! Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik een nieuwe standaard erop zetten? Sorry misschien domme vraag maar bn niet zo handig..
Bij ons was ie ook afgebroken, gelukkig ontdekt zonder kind op de fiets..Wij hebben er een nieuwe op laten zetten maar niet alle standaards passen lekker, zou dus langs de fietsenmaker gaan
jeetje wat slecht. ik zou naar de fietsenwinkel gaan waar je hem hebt gekocht, heb je er ng garantie op?
Mijn vriend heeft er een paar dagen terug bij mij ook een nieuwe opgezet, hij heeft er geloof ik 14 euro voor betaald. Je kan gewoon een andere halen bij de fietsenzaak.
Hier t zelfde. Viel niet onder de garantie. We hebben een andere gekocht, deze is breder en dus stabieler.
ja ik had er 3 weken geleden nog mee te maken... bracht op de fiets de oudste naar school, wou de fiets op de standaard zetten en pang. niet handig. maar er zit al weer een nieuwe op, bij de fietsenmaker standaard gehaald en manlief erop gezet. was 5min werk. maar wel 43 euro armer.....en dat voor een standaard....
Wat vervelend dat 'zoveel' mensen hetzelfde hebben. Ik heb hem 2e hands gekocht...hij is uit 2010 dus garantie zal er wel niet meer op zitten. Ik ga op zoek naar een standaard! ( een stevige)
wij hebben het ook gehad (maar dan mijn batavus), wij hebben er een andere (bredere, dus stabielere) standaard onder gezet. Was geloof ik euro 35.
Ja hier ook. Geen alleen wel moeite om een passende nieuwe te vinden, breng hem van de week ook maar naar de fietsenmaker.
Mijne is ook afgebroken, hebben er een andere ondergezet..... je hebt ook een fietsonderdelen internetshop.... weet niert meer hoe het heet, maar misschien ff googoelen.... is wel goedkoper!