vraag mbt ovulatietest Is het normaal dat je na zoveel min (toegestane tijd van het aflezen) een duidelijke streep hebt.... Maar na 3 kwartier nog een keer kijken is die duidelijke streep lichter geworden.. Kan dit??? En moet ik de test zien van het aflezen vanaf het begin, dus de duidelijke streep... Die duidelijke streep was niet zo als de controlestreep, ietsje lichter maar scheelde niet veel...
Ik heb ook wel eens ovulatie testen gehad. Dan dacht ik ja dit is mn knaller maar s middags keek ik en was ie lichter... maar de echte knaller blijft altijd staan
Sluit ik me bij aan. Zo kan ik nadien wel altijd goed zien dat mijn knaller echt geweest is en dat die wat er op leek toch net negatief was.
Die vraag had ik dus ook! Eerste ronde met ovu testjes. Maar een echte knaller blijft idd wel staan . Dat weet ik nu ook zeker. Nog even doortesten dus.
ok thanks voor de.reacties...heb wel buikpijn en gisteren en eergisteren veel afscheiding. zal misschien wel snel komen die eisprong. hoop ik wel althans