Miskraam en maar even bloedverlies

Discussion in 'Miskraam' started by diaantje844, Nov 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diaantje844

Nov 16, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje,ik was gisteren 5 weken zwanger naar icsi!
    Nu was ik aan het wandelen en kreeg ik spontaan een miskraam eigenlijk zonder pijn maar het bloed stroomde zo langs me benen.2 uur later was alles weg geen pijn geen bloed helemaal niks meer.

Nu vraag ik me af is dit wel normaal ik hoor alleen maar dat vrouwen erna gaan vloeien,er staat op internet dat je eigenlijk een soort menstruatie hoeveelheid moet krijgen ik heb dus helemaal niks

Het bloed wat ik verloor was donker met stolsels heeft iemand dit ook gehad maar zo kort en hevig gebloed,is dit normaal..... of moet ik me na laten kijken ?

groetjes diana

2. beebielove

beebielove Bekend lid

Jan 18, 2012
    957
    33
    28
    Hi Diana, wat naar zeg. Ik had zelf hevige krampen.. En een weekje vloeien bij jouw was het dus eenmalig
    En geen kramp? Vraag me
    Namelijk af of het dan wel n miskraam is, je kan namelijk ook gewoon bloedverlies hebben in de zwangerschap.. Ik zou dus idd een laten checken bij de gyn! Sterkte!

3. diaantje844

Nov 16, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik lees overal dat vrouwen een echo krijgen ik heb nu al 2 keer gebelt en ze zeggen gewoon dat ze in stadium toch niks kunnen zien.

Maar het leek wel op een miskraam echt zoveel bloed niet normaal !

xxx

4. Lasas

Lasas Bekend lid

Aug 20, 2013
    993
    30
    28
    Diaantje,

Wat een onzekerheid voor je!

Hier miskraam gehad net hevig en aanhoudend bloedverlies. Blloedverlies komt vaker voor en hoeft niet perse miskraam te zijn.
    Ook hier deden ze geen echo met 5 weken ivm niks te zien (1e miskraam) toen ik 6 weken was mocht ik voor echo komen. Dan is het vroegst dat ze evt kloppend hartje kunnen zien. Mij werd toen verteld dat ze met deze termijn 5 weken niks zinnigs kunnen zeggen met echo en ze dat dus daarom niet doen.

Ik hoop voor je dat je snel een mooie eerste echo hebt.
    Hebben ze nog gezegd of zij ook aan mk dachten en wanneer je wel voor echo mag etc?
    Heel veel sterkte

5. diaantje844

Nov 16, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi het ziekenhuis zei dat het leek op een miskraam maar dat ze dat niet met zekerheid kunnen zeggen nu moet ik over een week weer testen om te kijken of het dan weer negatief is ..als die posetief is wat ik niet denk dan 5 dec echo.

Was het bij jou wel meteen duidelijk en hoelang heb jij in totaal bloed verloren ik vind hetzo gek dat het zosnel opgehouden is ik merk wel dat het onrustig is in me buik .

6. Lasas

Lasas Bekend lid

Aug 20, 2013
    993
    30
    28
    Balen dat je nog zo in onzekerheid moet zitten, dat is erg lastig! Ik duim voor je!

Hier 1e keer niet meteen duidelijk, uiteindelijk na paar dagen ging bloedverlies door en kreeg krampen. Toen in totaal week gebloed.
    Deze keer was meteen duidelijk en ruim een week gebloed.
    Ik hoop voor jou dat je hier 5 dec een mooie echo mag plaatsen!
    Sterkte

Share This Page