Cindy, Wat verdrietig dat je dit mee moet maken. Maar mijn complimenten voor je kracht. Tussen de regels door kom je nl heel krachtig op me over. Dit helpt je denk ik door deze dagen heen en daarna zie je dan wel weer. Ik heb 3 miskramen gehad en ben 2 keer gecurreteerd. Je hebt je beslissing al genomen en hopelijk ligt het ergste ondertussen inderdaad achter je. Ik wil je graag zeggen dat je heel goed op jezelf moet passen en zo min mogelijk alleen moet zijn de komende dagen. Het kan prima gaan en klaar zijn, maar je kunt ook nog heel veel bloed verliezen en dat kan gevaarlijk zijn als je alleen bent. Zul je heel voorzichtig zijn? En volg je gevoel! Jij weet meer dan een ander, vertrouw daar op! Fijn om te lezen dat je steun hebt aan je vriend. Dat is belangrijk hè? Ik wens je heel veel sterkte. Het is vreselijk.
Dag Cindy, wat naar voor je dat je zulke pijnlijke weeën hebt gehad. Wat vreselijk om mee te maken allemaal hè? Ik hoop dat een curettage niet meer nodig is. Liefs
Wat heftig voor je! Ik hoop dat het ergste nu echt achter de rug is en dat je morgen "goed"nieuws krijgt, zodat je kunt beginnen met de verwerking hiervan. Het is zeker niet niets!
Wij komen net uit het zh en helaas ik ben niet schoon pfff Mijn lichaam heeft nu nog 6 dagen de tijd om zelf iets te doen en anders dinsdag curettage Het zit allemaal niet mee zeg
Wat een vreselijk verhaal, en wat verdrietig. Moet wel een teleurstelling zijn als na al die moeite nog niet schoon bent. Verlies je nu nog wel bloed? Want dan zou het nog kunnen dat je volgende week wel schoon bent. Heb zelf dinsdag een miskraam gehad met 8w en 6 dagen. Vorige week nog een goeie echo met kloppend hartje en zaterdag begon het bloedverlies. Had nooit verwacht dat het zo verdrietig zou zijn. Ben dinsdag ons kindje verloren maar heb nog steeds bloedverlies en buikpijn een beetje een beurs gevoel. Hoop heel erg dat het stopt. Wil namelijk geen echo om te kijken of het schoon is. Op de eerst volgende echo die ooit gemaakt wordt wil ik graag iets leuks zien. Hoop dat je lichaam het zelf nog gaat oplossen. Heel veel sterkte!
Jij ook heel veel sterke!!! Wat heftig dat je eerst gewoon een goede echo had heb nog wel bloedverlies maar niet heel erg dus ik ben er bang voor dat ik toch echt een curettage nodig heb Heb nu wel de hele tijd vreselijke pijn in mijn buik en dat zijn geen krampen dus ook hier word ik weer nerveus van Ik wou dat ik ook kon zeggen dat ik alleen een echo wil met levend kindje maar helaas inmiddels al 4 inwendige echo's gehad en op alle 4 alleen maar ellende te zien. Dinsdag voor de curettage Nog een echo dus ik hoop dat ze daar zien dat ik schoon ben!!!!