Ik leef in een roes

Discussie in 'Miskraam' gestart door miich, 21 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miich

miich Fanatiek lid

18 dec 2012
    1.242
    382
    83
    Utrecht
    Hoi Meiden,

In het kort mijn verhaal. Ml en ik zijn ruim 4.5 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Na een iui traject en 2 ivf puncties en meerdere cryo terugplaatsing was het eindelijk zo ver. Er bleef er eentje plakken. Eerst onwerkelijk maar ziels gelukkig. Het was de eerste keer alles leek goed te gaan. Bij 5 weken en 4 dagen zwangerschap begon ik bloed te verliezen. Helemaal in paniek en overstuur zat ik daar op de bank. Mezelf op geraapt en gezegd het hoeft niets te betekenen. Ik was die dag jarig en zetten me gedachte op zij. Ben gaan douche want ja 2 uur later kwam de visite al.

Tijdens het douchen voelde ik dat ik wat verloor. Mn gevoel gaf gelijk aan dit is foute boel. Helaas was het aL weg voor ik kon kijken. Omdat het nog vroeg was kon ik niet eerder na het zkh en moest ik nog een week wachten. Het bloeden was de volgende dag gestopt.

De week kroop voorbij. Eindelijk de dag van de waarheid. Ergens wist ik dat het niet goed zou zijn, de kwalen namen af. En ja ik was enkel de embryo verloren. Aangezien de bloeding niet doorzetten gaven ze me pillen mee. Het leek wat te gaan doen maar uiteindelijk niets. 24 uur later herhalen en ja ik verloor wat. Een week later controle, maar nee dit zat ook niet mee. Ik ben maar een deel van het vruchtzakje kwijt. Nu is het weer afwachten. Of ik het uit mezelf ga verliezen of weer wat krijg.

Ik leef in een roes, kom maar niet bij mn emoties. Ik voel ze wel maar iets houd mij tegen. Ik wil het liefste huilen, schreeuwen maar waarom komt het niet.

Hoe gingen jullie hiermee om?

2. Mv1

Mv1 Lid

11 aug 2016
    64
    1
    8
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte met dit verlies... :(

Bij mij heeft het echt even geduurd. Geef er wel aan toe, verwerk het en stop niks weg

3. Lyanne T

Lyanne T Actief lid

15 sep 2016
    234
    0
    16
    Heel veel sterkte! Bij mij hielp het om met iemand te praten die ook zoiets had meegemaakt. Ze wist precies hoe ik me voelde en wat je op dat moment doormaakte. Het is verschrikkelijk zoiets mee te maken!

4. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Heel veel sterkte, het voelt zo naar en leeg..
    Heb er veel verdriet van gehad, nog..
    Gun jezelf de tijd en praat erover!

5. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    Jeetje meid wat een verhaal.
    Heel veel strekte!!
    Idd als je iemand in je omgeving hebt die helaas ook deze ervaring heeft gehad. Zoek die op. Daar heb ik de meeste steun aan. Die begrijpen je vaak beter dan anderen hoe graag ze ook willen. Dikke knuf

6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Shit meid!!! Ik weet helaas ook hoe dit voelt..
    Het verwerken ervan is voor iedereen anders.
    Ik ben vrij hard voor mezelf en als ik na een dag huilen mezelf bijeen raapte en weer naar mogelijkheden voor toekomst keek, dan kreeg ik weer kracht.
    Maar niet iedereen kan dit en sommige mensen maken zelfs een klein hoekje voor de vrucht om afscheid te nemen met echo en de test etc.

Niets is fout als het jou maar helpt...

Xxx

7. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    :(Heel veel sterkte meid. Het is een heel rouwproces waar je door heen gaat. Neem je tijd en zoek steun. Vooral omdat je miskraam incompleet is. Hopelijk zorgt het ziekenhuis volgende week voor een oplossing zodat je dat stukje in ieder geval kan afsluiten.

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Blijf iig niet rondlopen met restweefsel zie mijn onderschrift.
    Hou hoop meid! Veel sterkte

Deel Deze Pagina