Da's waar maar laat mijn man nou een modelletje of tien geleden hebben zonder internet, haha... Man belt nagenoeg nooit, dus heeft alleen maar een prepaid-sim en krijgt meestal mijn afgedankte exemplaar als ik weer een nieuwe bij mijn abo krijg.
Je kan meerdere accounts aanvragen op 1 rekeningnummer. Wordt zelfs aangeraden! Hoe het precies werkte weet ik niet meer, maar anders even bellen naar ING?
Ik heb alleen een betaal en spaarrekening bij de ING, en het bevalt me wel eigenlijk. Heb altijd als 1 van de 1e mijn salaris hahahah, maarja dat ligt aan de bank van je werkgever natuurlijk ook. Mijn vriend heeft ING, mijn ouders hebben ING... Dus ook altijd makkelijk en snel geld overgemaakt. Ik vind de Tancode via sms ook heel makkelijk, geen gedoe met een apparaatje. Had toen een betaalpakket wat te uitgebreid was, en dus ook duurder. Werd meteen omgezet.. Verder nooit echt dingen gehad dus zit hier wel goed zo..
iMama, wat al gezegd wordt, voor een gezamenlijke rekening kun je 2 inlogcodes aanvragen en ook 2 mobiele nummers opgeven in dat geval. Dus dan kan je man ook altijd bankieren, moet ie wel met zijn eigen inlogcode inloggen. Wij hebben het gedaan omdat mijn man anders die app niet op zijn telefoon kan gebruiken.
dat is niet helemaal waar. Als het eerste betalingen betreft (vaak via acceptgiro e.d.) heb je hem ook bij je app nodig. niet altijd, maar soms wel.
Ik heb mijn rekeningen bij de ing en mijn man bij de rabo, tis maar net wat je gewend bent, mijn man vindt de rabo fijner en ik de ing. Ik heb nooit gedoe met de ing dus ik weet niet hoe de klantenservice is. Mijn man heeft wel vaak gedoe met de rabo. De hypotheek hebben wij ergens anders lopen, dus ik weet niet hoe dat bij de ing is.
Wij hebben onze betaalrekeningen bij de ING. Hypotheek bij AEGON, maar dat was i.v.m. de rente destijds. Ik heb niet echt slechte ervaringen met ING. Ben er wel achter dat als je iets wil aanvragen of opzeggen je dat beter telefonisch met ze kan regelen, want via internet wordt het (bij mij althans) niet (goed) verwerkt. Nooit onvriendelijke mensen aan de lijn gehad trouwens.