Ik heb vanmorgen de reis betaald een week te vroeg dus het duurt nu nog ruim 6,5 week en dan gaan we heelrijk met zijn 3tjes naar spanje, en nu is mijn vraag hoe ervaren jullie dat zo voor je op vakantie gaat we zijn bijna 2 jaar niet meer geweest op 2 nachtjes bij mijn schoonouders na. Ik merk dus dat mijn man er nog veel meer aan toe is als ik, maar gisteren een rekensommetje zitten maken en hij hoeft nog maar weinig te werken veel vrije dagen tussendoor. Koninginnendag hemelvaart 2 dagen vrij, dan pinksteren, Nog een keer een extra vrije dag tussendoor. Maar ik vindt het altijd zo lekker er naar uit te kijken maar die laatste weken ga ik altijd beren zien en gaat die tijd zo langzaam voorbij. 44Ho is dat bij jullie?
het beren op de weg zien herken ik wel meestal kan ik alles pas loslaten als ik eenmaal op vakantiebestemming ben, maar tot die tijd heuse vakantiestress
Wij kijken ook heel erg uit na een vakantie. Vorige week zijn wij weggeweest. Wij waren ook echt aan toe om op vakantie te gaan.
Ik heb absoluut geen last van vakantiestress.. Ik zorg dat ik de belangrijkste dingen (geld, pinpas, reispapieren en identificatie) klaar heb liggen. En voor de rest geld: Wat ik vergeten ben kan ik daar ook wel kopen..
Hebben wij ook hoor, hier duurt het nog dik 8 weken we gaan dan 2 weken naar turkije, naar een super hotel. Maar de tijd voor dat we gaan, ik heb altijd van wat moeten we nog. zoals zonne cream heb ik aan 2 petjes genoeg voor de kids, enzo enzo. ik maak meestal me zelf gek,
heb ik ook hoor... als we gaan boeken ben ik meestal in een avontuurlijke bui en wil ik iets spannends ver weg. Als we dan bijna gaan dan denk ik: oohh waaro zijn we niet gewoon in een landalhuisje op de veluwe gegaan
ooh ik doe ook steeds op zoover kijken, wat andere van het hotel vinden en of het eten goed is. waarom geen idee, een keer lezen lijkt me voldoende nee ik doe dat dan 6 keer
Zo herkenbaar wij gaan nu als gezin voor de 3e keer naar deze camping, samen voor de 4e keer en voor mij zelfs al voor de 16e keer en toch kijk ik wat vinden anderen. Nog steeds op zoek naar leuke dingen in de omgeveing, Net als de ries gaan we overnachten of niet, hadden een keuze gemaakt nu toch weer niet, dus dat beslissen we nu wel net van te voren. Mijn man wordt nu al gek van mijn verzameling voor de vakantie, ik heb een kastje en daar ben ik al wat spullen aan het verzamelen. Verder ben ik juist met inpakken een miep tot grote ergernis van mijn man doe ik dat liefst een half uur voor we weggaan, maar anders vergeet ik juist alles en ga ik het uitpakken, ik ben wel van mening als we geld paspoort en papieren hebben is het goed de rest koop ik daar wel.
Gelukkig geen last van stress. Maar ik spoor ook niet echt Wij weten dat we volgend jaar weer eens op vakantie gaan. (wat enorm lang duurt haha) Maar loop mezelf helemaal gek te maken,door op internet allemaal foto's en reactie's te lezen. Waardoor het nog veeeeelllll langer duurt Meestal beging ik ook altijd 2 maanden van te voren met een lijstje te maken. En omdat het onze eerste verre vakantie met z'n drieen gaat worden,loop ik iedereen gek te maken die al eens ervaring heeft met jonge kinderen op vakantie en vliegen hihi.
Sinds we kinderen hebben maak ik me wel meer druk over dingen niet vergeten en de reis an sich enzo. Maar goed, het komt altijd goed. Wij vertrekken ook over 6 weken naar Turkije, voor 5 weken, dus het wordt hoog tijd de eerste lijsten te gaan maken . Gelukkig gaat mijn moeder dit jaar met dezelfde vlucht heen dus een extra schoot om met name de jongste bezig te houden in het vliegtuig. En ze slapen altijd slecht op vakantie (5.30 wakker...), daar zie ik ook wel tegenop. Maar voor de rest veel zin in
Ik vind die voorpret juist altijd heerlijk! Hier geen last van beren pf andere monsters. Het enige wat ik vaak vervelend vind is de (auto)reis. Voor mijn man begint de vakantie eigenlijk zo'n beetje de avond voor vertrek al. Voor mij begint het pas, als ik op de plaats van bestemming ben. De reis is een noodzakelijk kwaad.
Wij proberen op het moment dat we gaan ook vakantie te vieren maar mijn man kan dat vele beter dan ik, ik heb pas vakantie als ik er ben mijn man als die de deur van zijn werk dichttrekt. Lijstjes heb ik het weekend de eerste zitten maken.
Wij gaan over 8 weken, Ben al aan mijn lijstjes begonnen, Lees dagelijks zoover en holidaycheck nu het nieuwe seizoen weer begonnen is Heb al een tas apart staan waar ik vakantie spulletjes in doe Heb alles al 30 x uitgezocht over tips in het vliegtuig met de kleine En heb al 100 x bedacht hoe we dat daar dan in hemelsnaam allemaal moeten gaan doen met slapen en zo, (wetende dat het allemaal vanzelf heus wel goed zal gaan lopen) Vakantie stress? Welnee ... (mega vakantie stress maar ooooooh wat een zin heb ik!!!)
Ik heb wel een lijst. Gewoon een lijst die ik elk jaar weer gebruik hoor, ik ga niet elke keer een nieuwe maken. Elk jaar bekijk ik hem weer even, vul aan of schrap en print hem opnieuw uit, ideaal!
Gelukkig ben ik heel makkelijk, lijkt me vreselijk om je nu al druk te gaan lopen maken over wat je mee moet nemen op vakantie. Weten jullie niet dat ze daar ook winkels hebben? Mijn man maakt meestal de lijst, 2 of 3 dagen voor vertrek. De lijst met spullen die we nog willen kopen (badkleding bijvoorbeeld) komt er meestal iets eerder. Mijn vakantie begint op de ochtend van mijn eerste vrije dag, ongeacht wanneer we precies vertrekken. We zijn al wel een paar keer eerder vertrokken dan we van plan waren, omdat we niet meer konden wachten Dus om 11 uur 's avonds gaan rijden ipv 4 uur 's nachts. Das niet handig kan ik je vertellen... Jeetje, het duurt nog 12,5 week voordat wij gaan! Das ver weg zeg, heb er wel al heel veel zin in!
Ik weet ook niet of het stress is of er juist extreem naar uit kijken, net als recensies lezen paar jaar geleden las ik alleen maar slechte en toch gaan we weer het gaat uiteindelijk om je eigen gevoel er ervaringen ermee. Maar de voorpret vindt ik haast net zo leuk.
Wij zitten over 3 weken met onze kont in de zon. Ben al 4 weken van alles aan het uitzoeken. Welke uitstapjes we gaan maken en hoe wij daar kunnen komen omdat we elke dag met de cruise ergens anders aanmeren. Afgelopen weekend de lijstjes gemaakt Zin in!!
ik ben een lijstje gemaakt wat we zouden willen gaan doen daar en heb daar ook de adressen bij aan het zoeken, Barcelona twijfelen we nog over zijn we nu 2 keer geweest ook 1 keer met hem, helaas de keer dat we samen waren hebben ze ons geprobeerd te overvallen dus ik weet niet of ik het nu nog durf om te gaan. Zeker met de kleine man erbij, de laatste keer waren we met een groep. Het is dus niet gezegd dat we dit allemaal gaan doen, maar om dwalen te voorkomen de juiste gegevens voor de routeplanner
Jaaa....! Uitkijken naar de vakantie is het lekkerste dat er is Daarom heb ik altijd bovenin de hoek van mijn agenda staan hoeveel weken het is tot de volgende vakantie