Ervaringen Canal Digital?

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    We zitten erover te denken om over te stappen naar een andere provider.
    Als ik zo op internet kijk lijkt Canal Digitaal wel interessant, niet te duur, meer zenders en ze zeggen betere kwaliteit van internet te hebben door samenwerking met KPN (best belangrijk voor ons als dit echt zo is, want met Tele2 laat onze verbinding nogal eens te wensen over).

Wat zijn jullie ervaringen? En klopt het dat je ook zo'n schotel aan je huis moet bevestigen als je de tv-zenders wilt ontvangen? ;)

2. UkkieENnien

UkkieENnien Actief lid

19 apr 2010
    132
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Eindhoven
    Hier hebben we ook canal digital en zijn tevreden.:D
    Goede kwaliteit qua beeld en internet en als er iets is met de modum doen ze niet moelijk en wordt je goed geholpen.
    Wij hebben hier idd een schotel aan de muur bevestigd, het enige nadeel (vinden wij) is bij heel slecht weer ( hevig onweer en storm ) je even geen beeld hebt...

succes met het maken van jullie keuze :)

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Bedankt voor je reactie :)

Nog meer ervaringen?

4. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    wij hebben het jaren gehad, omdat er geen andere optie was, en we zijn zo blij dat we er vanaf zijn, vaak slecht beeld, door slecht weer, en dat heb je nou eenmaal vaak in NL, internet heb ik er niet van gehad kan ik niets over zeggen.
    maar ik vond het drama,

5. mamsvanf

mamsvanf Actief lid

21 okt 2011
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook canal digitaal, alleen tv, geen internet.
    Alleen met het slechte weer inderdaad heb je soms even geen beeld. Maarja dat heb je altijd met een schotel. Dan zou je kabel moeten blijven gebruiken, dan heb je er volgens mij geen last van. (of iets van upc ofzo? weet er verder niet veel van, maar ik geloof dat dat via de kabel gaat, is het niet?)
    En zo heel vaak hebben wij er ook geen problemen mee hoor door het slechte weer, dan moet het wel heel extreem zijn (of extreem weer op komst) met hele harde regen/hagel/storm/onweer.

Nee wij zijn erg tevreden hoor. Ze hebben ook uitgebreide zenderpakketten, zoals HD tv etc.

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    ligt wrllicht ook waar je woond, maar hier veel en harde wind dus ja echt vaak geen tot slecht beeld we hebben digitenne van kpn werkt stuk fijner voor ons,

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Wij hebben ook Canal Digitaal en het bevalt prima.
    Idd, alleen bij heel slecht weer (heel harde wind en onweer) stottert hij. Dit heb ik nu in anderhalf jaar 3 x meegemaakt. En dat duurde dan 15 minuten ongeveer.

8. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hebben al jaren canal digitaal. eerst in nederland nu ook in duitsland. en zijn er erg tevreden over. met schotel is het nou eenmaal met slecht weer dat er blokjes zijn of helemaal uitval. maar dit is bij elke schotel zo. en echt niet bij elke regenbuitje hoor meer bij echt extreem onweer ed. maar goed bij onweer zet ik hem toch uit want we hebben al een paar keer een tv aan onweer verloren.

internet heb ik geen idee van.
    de HD is ook erg goed vinden wij.

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Oja, wij hebben ook de HD-versie. Erg mooi beeld!

10. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    wij hebben tv van canal digitaal
    en dit is bij ons beter dan kabel
    we hebben wel een schotel aan het huis inderdaad, maar die kwam een mannetje van canal digitaal netjes ophangen
    wij zijn zeer tevreden erover

11. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ben blij dat het toch voornamelijk positieve reacties zijn.
    Mijn vriend twijfelt nog heel erg helaas. Hij vindt een schotel helemaal niks.
    Maar ja, we gaan dan net zo veel betalen als nu met Tele2, krijgen dan beter internet en veel meer tv-zenders!
    Dus ik ben zelf eigenlijk wel voor :)

12. Tese

Tese Niet meer actief

Wij hebben het nu en we kunnen niet wachten tot we ervanaf zijn. ALs het iets harder regent dan normaal of het waait dan heb je gewoon geen ontvangst. Niet normaal. Hij springt ook met regelmaat uit of loopt vast.

13. mamsvanf

mamsvanf Actief lid

21 okt 2011
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als hij vaak uitspringt of vastloopt moet je eigenlijk bellen met canal digitaal.
    Vrienden van ons hadden dit namelijk ook, en die hebben volgens mij een hele nieuwe ontvanger gekregen. Schijnt dat dit wel eens vaker voor gekomen is namelijk.

En soms doet hij trouwens een update als hij even uitvalt, dan zegt hij ook even geduld...

14. Tese

Tese Niet meer actief

Been there done that.... Heeft niets geholpen

Deel Deze Pagina