Ik maak al een aantal jaar een digitaal fotoalbum van onze vakanties. Normaal gesproken doe ik dit via de website van Henzo. Daar hebben ze nu een nieuw programma en gelijk de prijs maar even met 10,- opgehoogd. Ik kies meestal voor A4 formaat, dus die zijn zoiezo al prijzig. Ze zijn daar nu 59,95. Nu ben ik benieuwd via welke websites jullie je digitale fotoalbums (laten) maken en of je tevreden bent?
Ik via foto.com , goede service, kwaliteit en prijzen. Helaas hebben ze sinds vorige maand ook een nieuw programma en vind ik niet zo lekker werken als het oude. Wel veel mogelijkheden aan achtergronden, lijsten ect.
Heb er een paar van de kruidvat. albelli en de hema, maar 2 weken geleden heb ik voor het eerst bij top-fotoalbum.nl een groot album besteld met 64 pagina's en ben super tevreden en als ik eerlijk ben vind ik het het mooiste album dat ik nu heb. Ze hebben namelijk wat dikker papier en de foto's lijken ook scherper. Heb hem besteld met een code top-nieuw-2010 en kreeg 15,- euro korting. Was nu nog geen 40 euro kwijt en had hem binnen 4 dagen binnen!
Bij de Hema! Echt superkwaliteit en vaak aanbiedingen. Ook mijn canvas doeken bestel ik daar. Een zeer mooi Canvas van 40x40 kost maar rond de 35 euro
Myphotobook.nl, hele goede kwaliteit en heel veel mogelijkheden bij het samenstellen van je fotoboek. En gewoon gebonden albums, geen ringband
Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb 1x foto's laten ontwikkelen bij Hema en die waren niet zo mooi, dus ik durf eigenlijk geen album daar te laten maken,maar blijkbaar is dat dus wel goede kwaliteit. De andere sites ga ik ook even naar kijken. Bedankt!
Ik bestel ook geregeld bij Hema, maar ben niet altijd tevreden over de kwaliteit hoor. Ik overweeg eigenlijk ook om over te stappen. Maar gemakszucht houdt me tot nu toe tegen. Ikw eet nu dat Hema in ieder geval vlot afdrukt, ik vind het fijn dat ik het album zelf op kan halen (heb zeer weinig vetrouwen in de postbezorging van tegenwoordig) en ik kan inmiddels goed overweg met de hema software. Maar goed: overstappen is gewoon weer een kwestie van wennen.
Ja dat heb ik dus ook. Ik ben helemaal gewend aan Henzo, maar het album wat ikwil kost nu minimaal 59,95 en dat vind ik een hoop geld voor een vakantiealbum. Dus ik zal toch een andere site moeten vinden!
Ik maak ze bij wijfotoservice en ben daar ook erg tevreden over. http://www.webprint.nl/wijfotoservice/
www.webprint.nl is een hele goeie! Tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee gehad! En ze zijn ook nog eens goedkoop!