Hoe krijg ik een mooie platte buik....?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fem, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey dames,

Ken je dat gevoel? Je ligt op het strand op je rug en durft niet overeind te komen omdat er dan 'ineens en vanuit het niets' een buik tevoorschijn lijkt te komen? Nou, dat heb ik dus.

Ieder jaar weer is mijn voornemen om een platte buik te kweken, of in ieder geval; platter. Maar om één of andere vreemde reden wilt het simpelweg gewoon niet lukken. Nu ga ik weer op dieet met als doel om MINIMAAL 10 kilo kwijt te raken, maar mijn eigenlijke doelstelling is; een platte buik creeëren. Dames met een plat buikje, hoe doen jullie dat toch? Please, deel jullie geheim met mij :D.

Sowieso is elke tip welkom, ik heb al geprobeerd om buikspieroefeningen te doen, dit heb ik een half jaar lang volgehouden zonder resultaat, stiekem overweeg ik zelfs een liposuctie om er maar vanaf te zijn, maarja, dat is wel heel makkelijk he (en ik ben bang dat het fout gaat, je hoort soms zulke enge dingen).

Dus, komop met die goede tips ;).

Liefs,

Fem

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik zit op kickboxen en draag daarbij een zweetband het helpt echt je hoeft het natuurlijk niet alleen voor kickboxen te gebruiken maar kan ook gewoon bij fitnessen of een andere sport

in elk geval je zult wel moeten gaan bewegen want pillen en dieet helpt allemaal niet

groetjes nathalie ;)

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Bedankt voor je tip, ik heb altijd intensief gesport en wil het nu weer gaan doen, dus dat zit sowieso al in de planning, die zweetband dat lijkt me wel wat, dat gaan we noteren ;), hahahaha.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey fem

nou als je altijd al fanatiek sporter geweest ben moet het geen probleem zijn voor de zomer in topconditie te zijn zet hem op

o en de zweetband is iets van 10 euro bij de kijkshop dus nog niet eens zo duur

groetjes nathalie

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    misschien heb ik een goede tip voor je:

wees tevreden met wie je bent en maak je niet druk als je op het strand ligt. Je bent moeder van een prachtig kindje... waarom zou je je druk maken om een platte buik?

anyway dat vind ik...

6. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Jammer genoeg kun je niet op 1 plek afvallen :( Ik weet niet of je verder te kampen hebt met overgewicht en hoe je buik er voor de zwangerschap er uitzag... waar je je vet opslaat is -volgens mij- ook genetisch bepaald.

7. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.617
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Heb een zwembandje,zou ik ook graag vanaf willen.

8. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Op Youtube is er een filmpje, 8 minute abs, die wel heel erg goed je buik traint. Misschien dat je dat maar eens probeert?

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik doe tijdens het douchen en tijdens het zitten mijn buikspieren aanspannen en loslaten. bij mij werkt dit heel goed.

10. Wardi

Wardi Bekend lid

6 mei 2008
    830
    0
    0
    Mama : )
    Far far away...
    als je een half jaar buikspieroefeningen gedaan hebt en dit niks opgeleverd heeft dan denk ik dat je die oefeningen niet goed gedaan hebt...?

Misschien is het handig om die oefeningen te doen met iemand erbij die er verstand van heeft, die kan je dan vertellen wat je fout doet : )

Want naar mijn weten zijn buikspieroefeningen toch wel 'produktief' als je die consequent doet en vooral na zo een lange periode.

Succes!

Ik ga binnenkort ook weer aan de buikspieroefeningen, wil ook wel weer mijn platte buik terug al lig ik nooit op het strand. Wil er gewoon voor mezelf en voor mijn man goed uit zien, de rest mag het niet eens zien. : )

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik lees mee! heb het ook nodig! ik doe een avond in sport en ga vanaf 1 januari 2009 helemaal niet meer snoepen! erg moeilijk. zit vooral nu echt te denken: zal ik iets nemen...
    Dus dat zijn mijn manieren. en o ja, af en toe spieroefeningen!

12. hemeltje83

hemeltje83 Actief lid

9 nov 2008
    443
    0
    0
    N-Brabant
    Inderdaad wat er al gezegd wordt: als je na een half jaar geen verschil merkt met buikspieroefeningen heb je ze waarschijnlijk niet helemaal goed gedaan. Zorg ervoor dat je goed weet hoe je ze moet doen en vraag eventueel hulp (als je meer wilt weten laat maar weten). Verder ook veel helemaal in beweging zijn en genoeg water drinken. En vooral: blijven volhouden!

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Zeker weten dat ik iets fout heb gedaan, kan toch niet anders? Anderzijds; ik heb wel hele hard spieren in mijn buik, alleen die vetrol he... En natuurlijk weet ik wel dat ik het mooiste ter wereld heb gekregen; een kindje, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ik mij ongemakkelijk in mijn bikini (of zelfs met al mijn kleding aan) moet gaan voelen? Die buik had ik ook al voor mijn zwangerschap, dus het staat helemaal los van elkaar. En omdat ik nu een kindje heb zou ik niet meer lekker in mijn vel mogen zitten? Want zo vat ik het een beetje op :(

Zou gewoon zo graag ook een strakke buik willen hebben zonder die muffinrol over mijn broekrandje.... :(

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik lees ook mee. Na drie kids is mijn buik niet meer wat hij was. Tuurlijk logische maar toch iets straker zou fijn zijn. Ik let erg op mijn eten, wandel veel met de hond doe buikspier oefeningen maar helaas..........

Tuurlijk mag jij een strakere buik willen Fem. Ookal heb je een mooi meisje dan nog moet jij je ook lekker voelen.

15. Writer

Writer Niet meer actief

na 2 kids en iemand als mij die gek is op lekkers :) heb ik geen leuke platte buik meer hoor

na mij oudste ging ik heel fanatiek sporten,dansen, weinig eten , toen at dochter potjes en manlief at op de zaak hoefde ik niet veel te koken wat boterhammetjes met sla vond ik al genoeg
    viel toen 10 kilo in 3 maanden tijd

maar nu heb een dochter in groei en wil elke avond lekker warme hap ,en dan eet ik natuurlijk mee en niet zo kleine beetje ook :)
    s'vonds verveel me en vreet me van alles naar binnen :oops:
    tuurlijk krijg ik dan geen platte buik meer ,maar ik baaaaaaal ook zo van
    met kleding aan zie je niet veel , het is net zachte spons kan je wel duwen :) maar in mij naakie zie wel dikke vetrol hoor

moet echt wat aan doen zeg ik elke keer weer :rolleyes:

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou Meesa, hier ook een dikke vette spons hoor :), de rest van mijn lijf is behoorlijk gespierd (wel op het mooie af, niet té zeg maar) en dan zo'n gek blubberbuikje, hahaha. Nouja, ik leer er wel mee leven hoor, het is niet anders, maar heeeeeeel diep van binnen...... ;)

17. Writer

Writer Niet meer actief

hahahah Fem
    we kunnen ook niet alles hebben he , en mooie kindtje en mooi buik :)

mij hubbie vind helemaal geen lelijke buik ,en klaagt niet maar ja voor mij eigen is wel zo leuk platte buik he ;)

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    nou idd, mijn man klaagt ook niet, die moet ik nog steeds van me afslaan (haha), het is idd puur voor mezelf, wat een ander ervan vind, ach, laat ze maar kletsen over mijn flubberbuikje :), ik wil het idd puur en alleen voor mijzelf! Maar hoe, that's the question ;)

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Mijn man klaagt ook niet hoor, maar ikke wel. Ik heb ook last met broeken kopen. 44 is te wijd bij mijn benen en billen maar gaat wel goed dicht. 42 zit prima alleen wat strak bij mijn buik, s'ochtends gaat het nog wel maar in de avond :rolleyes:

Wat ik altijd het begrepen krijg je van buikspier oefeningen wel strakkere spieren en dus een strakkere buik. Maar dit werkt alleen als de vetlaag op je buik ook aangepakt word, mits je die hebt natuurlijk. Ik ben nu dus erg op mijn eten aan het letten drink erg veel water en doe buikspier oefeningen.

Ik gebruik deze link daarvoor: http://www.gewicht-verliezen.nl/buikspieroefeningen.php

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Dank je wel voor de link Nynke, daar kan ik wel wat mee!

Deel Deze Pagina