Hallo meiden, Ik ben bezig met een verhuiskaart. Over 1 a 2 maanden word ons nieuwe huis opgeleverd en wil ik in de verhuiskaarten meteen de aankondiging doen van onze zwangerschap. Nu zoek ik een leuk gedichtje of een stukje tekst voor in ons verhuiskaartje.. Wie o wie heeft een leuk en orgineel idee. Ik ben namelijk niet zo crea-bea........
Dag straat, dag huis Wij hebben een nieuwe thuis! Misschien nog wat te groot van ons twee Maar over zes maanden deelt kleine uk de ruimte met ons mee! ---------------------------------------------------------------- Dag straat, dag huis Wij hebben een nieuwe thuis! We zoeken ergens anders ons geluk Straks compleet met onze kleine uk. Lastig...heb wat zitten neuzen....er is niet veel
Ik heb hem iets aangepast ! Nu is hij prefect... Heb het aan manlief laten lezen en hij vind hem ook super leuk.. Dank je wel !!!!!
Dag straat, dag huis. Wij hebben eindelijk ons eigen thuis !! Misschien nog wat te groot voor ons twee, Maar in Juni 2012 deelt onze kleine uk de ruimte met ons mee. En dan natuurlijk eronder.. Als je ons huisje in het nieuwe jaar wilt bewonderen, dan kun je ons bellen !
Ik zou van juni 2012 " het voorjaar" maken, je weet namelijk niet of de baby ook werkelijk in juni geboren wordt (kan namelijk ook eerder..) Mensen vragen je echt wel wat de uitgerekende datum zal zijn.. Plus ik vind voorjaar wat minder zakelijk klinken dan maand met jaartal.. Mijn mening dan hè!