Wij willen graag naar de zwarte markt toe om wat kleertjes voor D.ean te halen en voor mezelf. Nu zit ik alleen te twijfelen tussen Beverwijk en de Utrechtse bazaar. Normaal zou ik gelijk zeggen: BEVERWIJK, maar aangezien ik last heb van paniekaanvallen (vooral in de auto). Is Utrecht misschien een fijnere eerste stap voor mij. Wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen? Ik hoop natuurlijk voor mezelf een paar illegale UGG's weg te halen . En voor mijn mannetje ook wat merkdingetjes voor minder. (echt of nep, maakt niet uit) en voor mezelf een leren jas met bontkraag. Maar kan dat ook in Utrecht? Of verwacht ik er zoiezo teveel van nu? Ik ben benieuwd eigenlijk, ligt ook een beetje aan wie er meegaan. Hoe meer er meegaan waar ik me prettig bij voel hoe beter natuurlijk haha. Kus
Eens...we wonen er bijna naast en gaan nooit...niets meer aan. Edit: Beverwijk dan...Utrecht weet ik niet
Beverwijk is (volgens mijn moeder) wel aanzienlijk groter dan die van Utrecht. Ik vind de Beverwijkse variant wel leuk om te zien en te bewandelen, maar zo extreem laag zijn de prijzen niet vind ik. Onze lokale markten zijn goedkoper, en daar betaal ik geen entreegeld. En word ik niet elk hok naar binnen gebonjourd (no offense).
make up is soms nog wel leuk.. maar kleding.. onderhandelen is er niet meer bij.. en je kan net zo goed naar van die goedkopere kledingwinkels gaan in de stad.. daar vind je hetzelfde.. misschien een leuk dagje uit.. maar zeker niet voor koopjes.
Pas geweest en inderdaad niet meer echt goedkoop. Als je zorgt dat je voor 9 uur s morgens bij de zwarte markt in beverwijk bent, hoef je nog geen entree te betalen
Kan je dan niet beter naar een rosada/batavia stad gaan of zo dan.Ik denk dat je in de merk dingentjes daar beter slaagt dan beverwijk enzo.Controles op kleding worden namelijk ook steeds strenger en staan flinke boetes op voor diegene die nep kopen/verkopen.
Volgende week is er toch 1 in den haag. Misschien nog beter. Is een zwarte markt met rommelmarkt. Don Events | organiseert jaarmarkten, vlooienmarkten en curiosamarkten Wil er ook gaan kijken.
Utrecht 1x geweest en wat viel dat tegen!! Wij gaan niet vaak maar zijn ook een aantal x in tesenderloo geweest in Belgiƫ dat vond ik ook een mooie markt (al is het wel 2 jaar geleden dat we er ware)
Utrecht vind ik echt niks aan en ook heel klein. Beverwijk vind ik wel leuk, maar kleding koop ik er nooit. Kijk wel voor spullen voor in huis, koop eigelijk alleen in die goedkope euro winkeltjes in die Chinese hal. En eten halen we ook wel daar.
wat grappig ik woon d'r haast om de hoek.. en ga ook nooit! Mijn man is vandaag geweest en heeft toch voor een vriend 15 euro kunnen afdingen op een leren jas. 'Merk'kleertjes voor de kleintjes heb ik nooit zoveel gezien daar eigenlijk.. alleen van baggere kwaliteit. Schoenen vond ik wel goed, heb daar wel best wat schoenen vandaan en zijn allemaal nog goed.. Utrecht ken ik verder niet. Maar jij woont toch in Rotjeknor.. kan je niet gewoon scoren op Blaak? Qua kledingaanbod komt het toch gedeeltelijk wel overeen namelijk..
Utrecht vond ik heel erg tegenvallen! Heel benauwde ruimte, er werd binnen gerookt, zo smerig (dat was vorig jaar dan wel weet niet of het nog steeds zo is), weinig bijzonders, veel zooi. Ik vind Beverwijk veel leuker, het Oosterse gedeelte dan.
Ik woon vlak bij beverwijk,maar ik vind het geen hol meer aan de leuke dingen koste veel geld, en wat weinig kost is ook van bar slechte kwaliteit ook de mentaliteit is niet meer zo zo dus voor de gezelligheid hoef je het niet meer te doen ik kom er nu al meer als 20 jaar, maar het is zwaar achteruit gegaan
Sinde de nieuwe Bazaar in Papendorp zit (oude lokate was bloemenveiling vleuten) is het niks meer aan Zou voor Beverwijk gaan hoor!
Rosada is ook weinig aan hoor. Wij wonen er naast, en gaan misschien 1x per jaar voor nike air max voor man lief kijken. Voor de rest vinden we er erg weinig. De cars winkel is nog wel aardig, maar om daar nou helemaal voor naar rosada te gaan
Ik vind het ook enorm tegenvallen.. Inderdaad merk (nep of echt) is er nog amper of gewoon dezelfde prijs als in de winkels. Nee, voor hooguit een shirtje vind ik het prima. Of make-up/scheermesjes/deo/douchegel. Maar voor andere dingen ga ik dan liever naar een markt of braderie of gewoon outletwinkels.
Beverwijk ben ik laatst nog geweest, maar er is niet veel hoor, ja, tenzij je van jurkjes ala my big fat gypsie wedding en maatpakjes met strikjes houdt whahah. Maar goed, ik ben, in 1 van die buitenwinkels daar, wel redelijk geslaagd. Mooi spijkerbroek voor die kleine voor 3 euro, en het was echt een goeie met dikke stof en hij zit ook mooi. Niet zo nerdy, dus netjes. En wat shirts waar de merkjes uitgeknipt waren en een sweater voor mijn zoon voor 6 euro. Maar goed, waren wel hele basic dingen, dus niet dat je nou zegt van wow! Vind het leuk om er 1x per jaar mijn zondag te besteden maar het is niet bepaald een kledingheaven. Wel hebben ze er leuk speelgoed Tenminste, dat vond May haha. Alles maakt geluid en heeft lichtjes, veel van die afstandsbestuurbare dingen. Veel dingen die je in een random speelgoedwinkel niet ziet, dus dat is dan wel weer grappig.
Ik kom heel vaak in Beverwijk, zie eigenlijk nooit mooie nep Uggs hoor. Kinderkleding ook bijna niet trouwens. Als je daarvoor gaat zeg ik niet doen..