hallo dames!! heb gisteren positief getest!!jeeeyyy ben nu al een beetje aan het rondkijken voor een duo babywagen. dan weet ik alvast waar ik naartoe moet sparen. maddi is 21 maanden als deze kleine geboren wordt. dus wil hem ook nog wel in de wagen kunnen zetten als we lekker gaan wandelen ofzo. we hebben nu de stokke maar die moet ik met pijn in mijn hart verkopen ik zie wel eens zo een duo wagen met voor het grote kindje zo een soort buggy zit gedeelte en voor het babytje is er een wiegje waa rhij/zij in kan slapen. die zou iik graag willen hebben dus als iemand weet waar ik het over heb en ook weet hoe deze wagen heet hoor ik het graag. alvast bedankt
Weet niet zeker of je deze bedoelt maar is het misschien de Phil en Teds duo? Heb deze wagen zelf net aangeschaft de vibe (evt even googlen) Mijn oudste is straks 16 maanden als onze tweede wordt geboren. Dit is een wagen waar je 2 kinderen mee kunt vervoeren maar als de oudste zelf wil lopen kan je een zitgedeelte weghalen en dan heb je gewoon een enkele wandelwagen.
Er zijn heel veel duo-wagens en welke je wil hangt nogal af van je budget en je wensen; Naast elkaar/ achter elkaar.... Naast elkaar bijv. van Kees, Urban Jungle, Easywalker.... kan allemaal variaties op; maxi-cosi/ wiegbakje baby/ buggy. In de tandemwagens ligt vaak een babynestje. Ik heb zelf een hele oude phil en teds; zoals spinnie beschrijft. Maar hij is vrij lelijk; de nieuwe zijn stuk mooier. Maar voor klein prijsje overgenomen van collega. En als ie niet bevalt gaat ie via marktplaats weer de deur uit. Maar doe je de stokke weg??? Hier een bugaboo maar die gaat echt niet de deur uit. We gaan ook regelmatig met zijn 2 weg en dan kunnen we beide 1 wagen duwen (bugaboo voor baby & maclaren buggy voor Lotte). Ook ben ik straks in mijn verlof 2 dagen sowieso met baby alleen en kan ik dus fijn de bugaboo gebruiken. Duowagen is hier wel een noodzaak wil ik met 2 kids de deur uit willen maar ik vind ze er maar onhandig uit zien. Daarom kozen wij voor een budget oplossing voor de time being zeg maar. En als baby er straks is, kijk ik wel wat ik liever zou willen. Mijn oog is al wel gevallen op een buggy van Maclaren; lekker smal en toch 2 kids naast elkaar. Baby kan er vanaf geboorte in omdat de zitjes helemaal plat kunnen. Maar mij leek het niet zo super geschikt voor pasgeborene; alhoewel het echt wel kan. Maar die kost dan weer ruim 400 euro....... pfff
Ik heb net de Icandy peach besteld, lijkt mij echt een super handige wagen met 2 kindjes... Net zo lang en breed als een gewone wagen, maar dan voor 2! Ik heb nu een enkele urban jungle maar die ik niet weg, want je weet maar nooit wanneer het handig is. Heel veel succes met uitzoeken!
Hier de easywalker het beste bevallen! We hebben ook een tandem gehad, vreselijk! Maar als je kleine 21 maanden is wanneer de tweede geboren wordt zou ik eerlik gezegd nog even wachten met aanschaffen. Mijn zoon was 14 maanden en wilde vanaf hij 21 maanden was niet meer in de wagen... Toen hebben wij hem juist weer weggedaan...
Ik ben nu 5 weken zwanger en Sarah is als haar zusje/broertje geboren wordt 19/20 maanden maar ik ga voor een meerijdplankje/zitplankje. Wil mijn Mura echt niet kwijt.
ik heb een jongen van 2 jaar en 3 maanden maar hij zit soms zo in de peuter pubertijd dat ik blij ben dat ik een adventure duo wagen naast elkaar heb
Ik heb een easywalker duo en ben daar ontzettend blij mee. Jongens schelen 19 maanden en de oudste is nogal een ondernemend tiepje, dus ik zou er niet aan moeten denken dat hij op een plankje mee gaat. Ik vind de easywalker heerlijk rijden, zowel grote afstanden met de hond, als door het centrum, tja hij is breed, maar wel heel soepel te sturen, dus slalom ik vrolijk overal omheen Enige minpunt wat ik kan noemen is dat hij vrij zwaar is om in de auto te tillen, hoge auto dus goed voor mijn spierballen