Ik adviseer altijd neem zo lang het kan geen personeel aan. Werk desnoods met freelancers of zzp’ers. En heb je wel genoeg buffers, stel je voor je opdrachtgever betaald niet of veel later, vanwege welke redenen dan ook? Kan je dan wel de kosten vh personeel blijven betalen? En wat als je een opdracht verliest? In elk geval, reken het goed door. En overleg het met je boekhouder!
Dit klopt niet helemaal hoor. Wij zijn verplicht om ons personeel onder de cao van onze branche te laten vallen. En opleidingskosten die door ons betaald moeten worden en een collectieve ongevallenverzekering en pensioen zijn daarin opgenomen.
Kun je je bedrijf niet inschrijven als leerbedrijf? Weet niet wat voor bedrijf je hebt TD Stagiaire in dienst die er veel van kan leren en jij extra handjes. Kun je meteen zien of het werkbaar zou zijn?
TS als je een topic opent waar iedereen netjes op reageerde is het ook wel netjes om erop terug te reageren en als je daar geen tijd voor hebt open er dan geen of wanneer je er wel tijd voor hebt om te reageren. Er zijn personen die uitgebreide uitleg hebben gegeven.
Bedankt dames! Ik heb alles meegelezen hoor en heel helpend ook die website... Ik heb indëdaad te veel aanmeldingen en daardoor een wachtlijst waardoor het idee plots ontpopte... Ik ga mij er verder in verdiepen.