Menstruatie na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jaydee, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Vorige maand, nu iets meer dan vier weken geleden, heb ik een miskraam gehad. Ik was acht weken zwanger. Nu ben ik van de week weer voor de eerste keer ongesteld geworden. Redelijk op schema dus wat mij enigzins verbaasde.
    Maar oh jee wat doet het zeer! Ontzettend veel krampen, erger dan normaal en ook meer bloedverlies.
    Daarnaast draag ik altijd tampons, maar die kan ik nu eigenlijk niet hebben omdat ik dan constant het gevoel heb dat er een erge druk van onder op staat.
    Is het normaal dat alles zo anders voelt de eerste keer na een miskraam of moet ik maandag toch even de HA bellen?

Alvast bedankt.

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hoi Jaydee,

Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad. Bij mij is het ook iets meer dan vier weken geleden. Ik had een missed abortion en heb de miskraam opgewekt met pillen. Ik ben in afwachting van mijn menstruatie. Ik heb vorige week mijn eisprong gehad.
    De vk en de gyn. zeiden allebei dat de eerste menstruatie heftiger kan zijn dan normaal, meer pijn en meer bloedverlies. Dat maak jij nu waarschijnlijk door. Als je het niet vertrouwt kun je altijd even bellen. Misschien kunnen ze je wat gerust stellen.

3. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Bedankt voor je antwoord!
    Voor jou dus ook nog erg kort geleden. Toch best wel heftig zo een gebeurtenis he? Ik was er altijd vrij nuchter over, maar vond de emoties die erbij kwamen kijken toch erger dan ik gedacht had.
    Net toch voor de zekerheid even de HAP gebeld, ik moet alleen even in de gaten houden dat ik geen koort krijg of duizelig word.
    Ik hoop dat jouw cyclus ook weer snel op gang komt!

Bah, die erge krampen doen me denken aan de miskraam....:(

4. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
  5. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Dank je, Ik heb een reactie daar neergezet. Toch wel fijn om het verhaal van lotgenootjes te lezen :)

Deel Deze Pagina