Jaja het is weer zover! Ik had er onderhand 8 verzameld en na vandaa weeeer 1 kwijt te zijn nog maar 4 knuffels over. Zoontje kan niet zonder en slaapt met 2 tegelijk... Wie o wie heeft de knuffel en gebruikt m niet en zou hem kunnen missen? Je maakt mij en zoontje er enorm blij mee!!! Please help ons aan onze favo knuffel !
Ik heb er nog 1.. Pb me maar Editie: net ff snel gezocht maar kan m niet direct vinden.. Je hoort t van me als ik m nog tegen kom..
Ik weet niet of je alweer voorzien bent, maar hier moet desbetreffend beertje ook nog ergens liggen. Wil morgen best even voor je kijken. Stuur maar pb als je belangstelling hebt.
De meiden die een pb wilden heb ik gestuurd ! De andere meiden: ik zou de knuffel graag overnemen! Maak dan gelijk weer een voorraad pb me maar als je m kunt missen geef ik mijn gegevens door, bedankt allemaal
Ik heb Nestlé ook wel eens een email gestuurd, maar nooit een beertje mogen ontvangen Mocht er iemand nog een beertje hebben? Wij zijn ook nog op zoek naar een reserve
Mijn topic dus ik wil hem Wel hebben , zal je een pb sturen. Hihihi mijn topic niet lullig bedoeld Niet lullig bedoeld, maar als iemand m ook nodig heeft aub eigen topic openen, want hebb ze echt hard nodig dus niet handig als hier anderen oproep plaatsen dat ze m ook willen en ik loop m dan mis in me eigen topic
Ik heb nog niets ontvangen hoor En hoezo flauw? Als iedereen een oproep voor t zelfde doet in mijn topic kom ik niet aan voldoende knuffels ... Dan is t wel erg handig via mijn topic t zelfde te vragen ...
Ja die zoek ik ook meid gelukkig is t een knuffel de makkelijk te verkrijgen is. Anders hadden we een probleem haha. Succes !
Nog meiden die mijn zoontje blij willen maken of heb ik ze nou afgeschrikt door negatief over mij te denken vanwege mijn bericht : mijn topic... Hoop t niet!!! T is voor me zoontje en je maakt m echt zeer gelukkig!